در جواب به نقشه حرارتی چه است باید بیان کرد نقشه حرارتی (HeatMap)، نقشههایی گرافیکی و رنگی میباشند
سئو سایت که مارا کارکشته می سازند تا خوی یوزرها را در صفحه ها سایت چک کنیم. Heatmaps خلق مخاطب را از قرمز رنگ تا آبی رنگ اندازه میگیرد، گرمترین رنگ نشانگر بالاترین سطح تضارب و رنگ های سرد مناطقی میباشد که کمترین سطح زد خورد را دارا هستند.
فهرست این نوشته ی علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن بخش منتقل میشوید) نهفته
به گویش معمولی Heatmap چه چیزی است ؟
گونه های کاربردهای هیت مپ چه میباشد ؟
۱- اطلاع از مقصود مخاطب
۲- خواسته از seo صفحه های فرود در هیت مپ چه می باشد ؟
۳- جواب به سوال ها در گوگل آنالیتیکس
۴- گزینش تعداد کلمه ها باصرفه در کاغذ
۵- بهبود استراتژی مرتبط با لینک و پیوند های داخلی تارنما
۶- ساختوساز ساختار مطلوب برای مهاجرت مشتری
۷- خواسته از یافتن موادتشکیل دهنده نامفهوم و سرگردان کننده در هیت مپ چه میباشد؟
تودهبندی
سوالهای متداول
Heatmap چه میباشد؟
گونه های کاربردهای هیت مپ
چرا بازدیدکنندگان بعضا از کار های گزینه انتظار مارا در وبسایت انجام نمی دهند؟
ما دراین نوشتهیعلمی به ۹ نکته مهم درباره ی طرز به کارگیری از نقشه حرارتی میپردازیم.
به لهجه بی آلایش Heatmap چه است ؟
Heat map به فارسی نقشه حرارتی میباشد در واقعیت به لهجه بی آلایش هیت مپ ابزاری اساسی برای یاری به بازاریابان میباشد تا بتوانند ادراک صحیحی از طرز تعامل یوزرها با تارنما داشته باشند.
اشکال کاربردهای هیت مپ چه می باشد ؟
۱- اطلاع از غرض استفاده کننده
به کار گیری از نقشه حرارتی یک زمان فوق العاده در چنگ شماست تا از روش خلق و خوی مخاطب داده ها بیشتری کسب نمایید. نکته دیگر این میباشد که با استعمال از هیت مپ میتوانید بفمید که کدام قسمت از کاغذ زد خورد بیشتری برای یوزرها ساخت و ساز نموده است.
همینطور میتوانید به سوال ها تحت جواب دهید:
عموم به کدام محتوا اهمیت میدهند و سوای اینکه متوقف شوند ، در کدام نصیب جنبش مینمایند؟
در کدام مرحله یوزرها ورقه را شکاف می نمایند؟
این دادهها میتوانند به شما در تصمیمگیری در رابطه عملهای آینده تارنما و مقاله ها بلاگ امداد نمایند.
۲- خواسته از seo صفحه ها فرود در هیت مپ چه است ؟
ساختار کاغذ جز مواقعی میباشد که معمولا به آن اهمیت داده میگردد. قرار دادن تگ های مرتبط با عنا وین، به کار گیری از فضاهای سپید کاغذ مثال ای از صدها ادله seo صفحه های فرود میباشند.
البته متداولترین نحوه به کارگیری از CTA یا این که دکمه فراخوانی میباشد که ترازو اصطکاک و کلیک مخاطب را با آن چک می نمایند.
برای مثال در تصویر تحت، در جهت چپ بازدیدکنندگان وقت بیشتری را صرف دیدن تابلوی تبلیغاتی ، که تبلیغ یک اپلیکیشن میباشد، صرف کردهاند تا کلیک بر روی CTA و پرداخت وجه!
ولی در تصویر سمت راست با تولید تغییراتی کوچک و جابجایی CTA این اختلال برطرف شدهاست.