در قدم بعدی کیفیت مورد ها تحت نیز در ارائه تجربه کاربری خوب موثرند:
سرعت بالای بارگذاری شدن صفحه های اینترنت
قابلیت و امکان ریسپانسیو بودن سئو سایت صفحه ها و اکران آنان در گوشی
ناوبری مطلوب در صفحه ها
رابط کاربری شفاف و فارغ از پیچیدگی
نبود پاپآپهای آزاردهنده
فاکتور سوم: طرزهای نامناسب seo
به حیث میرسد که همواره آخری و جدیدترین استراتژیهای seo کارگشا و اثر گذار می باشند. به عنوان مثال در حالتیکه شما X را انجام دهید، قدرتمند خواهید بود تا از بعضا از طرق فراروگریز و میانبر استعمال کرده و در جایگاهبندیها پیشرفت چشمگیری داشته باشید. در حالی کهاین نحوه ممکن میباشد باگاز پاسخ بدهد، ولی همواره در بلندمدت به حاصل ناگواری ختم گردد.
ما یقین عمیقی به معنا “تصویر کلی seo” داریم. دراین تصویر تمرکز اساسی بر کیفیت، تجربهی کاربری و نحوههای بنیادین seo معطوف شدهاست، خیر بازی دادن الگوریتم مورتوهای کاوش!
در حالتیکه بهدنبال استعمال از طریقها و استراتژیهای سئوی کلاه سیاه، یا این که حتی کلاه خاکستری می باشید و قصد دارید موتورهای کاوش را منحرف فرمائید، مطمئناً باشید بالاخره روزی عواقب این کارها گریبانتان را خواهد گرفت؛ ولی در شرایطیکه از ایراد تراشیدن برای خویش دوری کرده و صداقت را پیشه نمائید، راه مناسبی را خواهید پیمود.
بعضا از طریقهای مرسوم سئوی کلاه سیاه عبارتند از:
سرقت محتوا و ویرایش محتوای دیگرافراد (Content Spinning)
پیوند سازی غیر طبیعی
به کارگیری بیش تر از حد از لغات کلیدی (Keyword Stuffing)
به کار گیری بیشتراز حد از پیوند (Link Stuffing)
محتوای نهفته (Hidden Content)
باصرفهسازی بیش تر از حد انکر تکستها
قرار دادن پیوند وب سایتهای دیگر در فوتر اینترنتوب سایت (Affliate)
به چه شکل از اینترنتتارنما خویش محافظت کنیم؟
ضابطه اساسی این میباشد:
تغییر و تحول گسترده بعدی در الگوریتم نو گوگل قریبالوقوع میباشد.
این تغییرو تحول در هم اکنون صورت دادن میباشد و مطمئن باشید دیر یا این که زود، این بهروزرسانی حادثه میفتد. به همین عامل شما بایستی مطمئن گردید که اینترنتوب سایتتان نسبت به تغییرات الگوریتم تازه گوگل مصون میماند. ولی این عمل را چه گونه انجام دهیم؟ شما هیچ گاه نمیتوانید بهطور ظریف بازه زمانی معرفی الگوریتم تازه گوگل را پیشبینی فرمایید، با این درحال حاضر شیوههای زیادی وجود داراست که میقدرت به یاری آن ها، از جراحتهای احتمالی پرهیز کرد.
منابع ترافیک اینترنتتارنما خویش را متنوع فرمائید
در قدم اولیه، مجموع تخممرغهای خویش را در یک سبد قرار ندهید!
بازاریابی دیجیتال به حدی تکامل یافته میباشد که امروزه می توانید با شبکههای ارتباطی خویش با مخاطبان مانند یک میز منو باز نگاه فرمایید! صراحت دارد که ترافیک طبیهی از موتورهای کاوش بسیار اصلی میباشند، البته طرزهای دیگری برای فراهم نمودن ترافیک کیفیت خوب (کاربرانی که به مشتری تبدیل میگردند) وجود دارااست. برخی از این شیوههای عبارتند از:
تکثیر پست میهمان در دیگر وبسایتها
کانالهای اجتماعی
ویدیو
تصاویر و اسلایدر
فولدرهای صوتی
انجمنهای رای زنی
اینفلوئنسر مارکتینگ
ارسال خبر نامه
تبلیغات کلیکی (PPC)
عدهبندی
از آنجایی که بخش اعظمی از برندها برای اخذ ترافیک بیشتر و در غایت، فروش محصول ها خویش به گوگل متعلق میباشند، اینکه بخش اعظمی از اشخاص نسبت به تغییرات الگوریتم گوگل نگران باشند، طبیعی به حیث میرسد. نگرانی از اُفت شدیدِ فروش فقط به خیال یک آپ تو دیت در الگوریتم نو گوگل به طور کاملً قابل ادراک میباشد.
در صورتیکه از طریقها و طریقهای غلط به کار گیری میکنید، مطمئن باشید که اینترنتتارنما خویش را در معرض خطر قرار داده و بخت اینکه جایگاهبندی اینترنتسایتتان جراحت ببیند را ارتقا میدهید؛ ولی در صورتیکه منطق گوگل را ادراک کرده و از شایسته ترین طرزهای seo به کار گیری نمائید، هیچ جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.
تغییرات در الگوریتم گوگل امری طبیعی و قطعی میباشد، البته با رعایت نکات گفتهگردیده همواره برای آن مهیا خواهید بود. با اینراه، شما فارغ از کمترین نگرانی و تأثیر منفی همچنان وسعت ثابتی از ترافیک را نگهداری خواهید کرد.