مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

آیا امروز هم دیجی کالا مثل قبل بدون عیب و نقص است؟


آیا امروز هم دیجی محصول مثل پیشین سوای عیب و نقص میباشد؟ سئو سایت دیجی متاع از هنگامی که بیزینس سبک خودش را تغییر‌و تحول اعطا کرد و تبدیل به مارکت پلیس شد شاید ظاهرا بزرگتر شد اما به شدت به مارک محبوبی که ساخته بود لطمه زد. به جثارت میتوانم بیان‌کنم در صورتیکه امروز شرکتی مانند بامیلو با دارایی سنگین وارد رقابت با دیجی محصول خواهد شد میتواند در‌این بازی با اقتدار چیره شود. ولی خیر به طوری که بامیلو وارد بازی شد! آنان هیچ مزیت رقابتی نسبت به دیجی جنس نداشتند. خیر بهینه سازی سایتشان برتر بود ، خیر ارزش محصولاتشان و خیر خدماتشان ! صرفا پول داشتند و تاءمل می کردند که با پول میگردد درین رقابت برنده شد. اما شرایط فعلی آنها تبدیل شدند به اسنپ مارکت! جایی که دیجی جنس هم از آن عقب نمانده میباشد : فعال‌ساز‌ی سوپرمارکت اینترنتی دیجی مال این ایام شاهد این قضیه هستیم که دیجی محصول در اکثر مسئله های خورده فروشی وارداتی میباشد. یکی‌از آخری اقدامات آنان هم داخل شدن به قضیه فروش تولیدها تند مصرف یا این که به عبارتی FMCG میباشد. اسم آن را سوپرمارکت اینترنتی دیجی متاع یا این که به عبارتی دیجیکالا فرش که دقیقا شبیه Amazon FRESH است. همین مسئله سبب ساز میشود که تمرکز Digikala از نام‌و‌نشان مهم اش که انتقاد و نظارت کالای دیجیتال بود ، برداشته خواهد شد. برای موفقیت می بایست واقع میان باشید : همین حال در حالتی‌که seo وبسایت دیجی متاع را ارزیابی فرمائید ، ایرادات متعددی در آن پیدا می‌کنید. سرویس ها و محصولاتشان هم که به شدت افت نموده است. چندین سال پیش دیجی مال انقدر گسترده و دوست داستنی شد که بها بازار جمهوری را هم گزینش میکرد. آن‌ها با محبوبیت و بازدید بالایی که داشت. حتی در صورتی‌که کسی قصد خرید حضوری از جمهوری را هم داشت ، در آغاز وبسایت دیجی فرآورده را محاسبه می‌کرد و آن گاه برای خرید می‌رفت. اما شرایط کنونی حتی آن مزیت ارزش را هم ندارید ! پس میبینید که به راحتی می اقتدار نقات ضعف بزرگی در آن پیدا کرد. که هر هر که بتواند به صدق آن‌ها‌را برطرف نماید ، می‌تواند در‌این بازی غالب شود. البته آیا داخل شدن درین رقابت برای هر کسی صراحت دارد ؟ با اینکه می‌دانیم نقات ضعف متعددی در دیجی محصول تولید گردیده البته گشوده هم آمدن به رقابت با آن فعالیت هرکسی وجود ندارد. و به میزان دارایی زیاد و مجموعه کارشناس و حوصله نیاز دارااست. که برای خیلی ها تهیه نمودن این 3 فاکتور عمل سادگی وجود ندارد. ولی برای موفقیت چاره دیگری وجود دارااست! شما می‌توانید با یک گروه خوب و کارشناس ، بازارهای کناره ای ( niche marketing ) را پوشش دهید! دیجی مال هر چقدر هم که کارکشته باشد نمی تواند هم در قضیه فروش تلفن همراه شایسته ترین باشد و هم در مسئله فروش خودرو! پس شما با یک استراتژی درست بهینه سازی و ساخت‌و‌ساز محتوا می‌توانید به راحتی به تارگت های گزینه نظرتان حمله نمائید و به آنها دستیابید. اما فراموش نکنید که می بایست در موضوع متاع هم مزیت داشته باشید تا بتوانید در‌این رقابت موفق گردید.

الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟راهنمای جامع الگوریتم پنگوئن


در سال ۲۰۱۲ شرکت گوگل به طور قانونی “بروزرسانی الگوریتم اینترنت اسپم” (Webspam Algorithm Update) را فعال  سازی نمود  سئو سایت که به صورت مشخص و معلوم لینک و پیوند های اسپم و طرق لینک و پیوند بیلدینگ که با غرض ویرایش در نتیجه ها گوگل بودند را گزینه غرض قرار می بخشید. الگوریتم اینترنت اسپم (Webspam) بعدها به واسطه توییت Matt Cutts ، که در آن بازه مدیریت مجموعه اینترنت اسپم گوگل بود ، تحت عنوان بروزرسانی الگوریتم پنگوئن (Penguin Algorithm Update) شناخته شد.در حالی که گوگل به طور قانونی الگوریتم پنگوئن را اسم گذاری نموده است ، با این اکنون خبر قانونی راجع اینکه دقیقا این واژه از کجا آمده میباشد نیست. اسم “الگوریتم پاندا” (Panda Algorithm) از یک کدام از مهندسان کلیدی این پروژه نشأت گرفته میباشد و به احتمال زیاد الگوریتم پنگوئن نیز از یک منبع شبیه نشأت گرفته میباشد. Minor weather report: We pushed 1st Penguin algo data refresh an hour ago. Affects <0.1% of English searches. Context: http://t.co/ztJiMGMi — Matt Cutts (@mattcutts) May 26, 2012 طبق توییت Matt Cutts در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۲ ، اولی نسخه الگوریتم پنگوئن در آن مقطع اجرا شده‌است و بر روی نتیجه ها جست و جویبار انگلیسی تاثیر گذار بوده میباشد. قبل از الگوریتم پنگوئن ، وسعت لینک و پیوند ها (Link Volume) نقش پهناور تری در انتخاب امتیاز یک ورقه اینترنت زمانی که خزیده (Crawl) و ایندکس می شدند ، داشتند. این بدان معناست که وقتی که مدت درجه بندی وبسایت ها مبنی بر این امتیاز ها در حاصل جست و جو می رسید ، بعضی سایت های معدود کیفیت (Low-Quality Websites) نسبت به منزلت حقیقی وواقعی خویش ، در شرایط های بهتری در حاصل جست و جویبار ارگانیک و طبیعی گوگل حاضر می شدند . چرا به الگوریتم پنگوئن گوگل احتیاج شد؟الگوریتم پنگوئن گوگل چه است؟ نبرد گوگل با “معدود کیفیت بودن” (Low-Quality) با الگوریتم پاندا مقدمه شد و الگوریتم پنگوئن یک بسط و افزوده جهت نزاع درین مبارزه بود. الگوریتم پنگوئن جواب گوگل به ارتقا سعی جهت بازنویسی حاصل جست و جو (و جایگاه بندی ها) توسط تکنیک های کلاه سیاه پیوند بیلدینگ بود. غرض این الگوریتم به دست دریافت کردن بهتر در اختیار گرفتن و کاهش اثربخشی تعدای از تکنیک های اسپم سیرتکامل کلاه سیاه بود. با ادراک بهتر و پردازش گونه های لینک و پیوند هایی که وب سایت ها و وبمستران در حالا کسب آنان بودند ، الگوریتم پنگوئن گوگل به سمتی جنبش کرد که تضمین نماید لینک و پیوند های طبیعی ، دارای اعتبار و دارای ربط به یک تارنما منجر در حیث تصاحب کردن اجرو پاداش برای آن وب سایت شود و در عین هم اکنون وب سایت هایی که پیوند های اسپم سیرتکامل دارا هستند جریمه شوند. پنگوئن تنها با پیوند های ورودی (Incoming Links) وب سایت راز و فعالیت دارااست و به پیوند های خروجی (Outgoing Links) توجهی نمی نماید. اعتنا فرمائید که پنگوئن یک الگوریتم میباشد خیر یک پنالتی گوگل! فعال سازی نخستین الگوریتم پنگوئن و تاثیر آن با دقت به تقریب گوگل ، وقتی که پنگوئن در آوریل ۲۰۱۲ برای او‌لین توشه اجرا شد ، بیش تر از ۳ درصد نتیجه ها موتور جست و جو را ذیل تاثیر قرار بخشید. پنگوئن ۲.۰ ، چهار‌مین آپ دیت الگوریتم پنگوئن گوگل (با به حساب آوردن راه‌اندازی نخستین) در می ۲۰۱۳ منتشر شد و ۲.۳ درصد از کلیه کوئری ها را به شدت ذیل تاثیر قرار اعطا کرد. آپ تو دیت های کلیدی الگوریتم پنگوئن گوگل از سال ۲۰۱۲ که الگوریتم پنگوئن گوگل فعال‌ساز‌ی شوید ، یک سری بروزرسانی و تغییراتی بر روی این الگوریتم اعمال شد همانگونه که مابقی الگوریتم ها نیز از بروزرسانی ها و تغییرات مستثنی نبودند. Google Penguin 1.1: March 26, 2012 تغییری در الگوریتم ساخت و ساز نشد البته داده های آن برای او‌لین توشه بروزرسانی شوید. در‌این بروزرسانی سایت هایی که بوسیله اجرای اول الگوریتم ذیل تاثیر قرار گرفته بودند و در پاک سازی پروفایل بک لینک و پیوند های خویش فعال بودند تا حدودی بهبود را مشاهده کردند. این در حالی میباشد که وب سایت هایی که به وسیله اجرای اول الگوریتم شناسایی نشده بودند ذیل تاثیر این بروزرسانی قرار گرفتند.

سئو چیست ؟ آیا بازاریابی جاذبه‌ای (Inbound Marketing) همان سئو است؟


seo چه است ؟ آیا چیزی در رابطه seo و کانورژن (conversion) شنیده‌اید؟ سئو سایت  seo و تبدیل یا این که کانورژن نصیب‌های مستقل‌ای از بازاریابی می‌باشند البته با هم رابطه دارا هستند. در حالتی که سئوی خوب داشته باشید، می توانید ترافیک بیشتری جذب فرمایید و مشتریان بالقوه متعددی را کانورت یا این که تبدیل به مشتریان بالفعل فرمایید. وبسایتی که جهت نرخ تبدیل بالا با صرفه‌سازی شده‌است، معیارهای بهتری نیز دارااست همانند نرخ صرف وقت بر روی شیت (time on page) و نرخ پریدن (bounce rate)، که به‌این مضمون‌ میباشد که گوگل جایگاه بالاتری به شما میدهد. همین اولِ دعوا موردنیاز میباشد seo را تعریف‌و‌تمجید کنیم و بگوییم بهینه سازی چه است و چه فرقی با اینباند مارکتینگ دارااست. چرا این مشاجره را مطرح می کنیم؟ چون تشابهاتی دربین این دو معنا وجود داراست که بعضی را در تشخیص آن ها از هم در گیر نقص‌ می‌نماید. آن‌گاه یکسری پیشنهاد و استراتژی ارائه میدهیم که به شما می آموزد چطور سایت خویش را برای بهینه سازی و کانورژن با صرفه‌سازی فرمائید که در هر دو چیره باشید. پس با ما یاور باشید. seo چه می باشد ؟ در اولِ مشاجره بد وجود ندارد از تارنما دارای شهرت SEOMoz، تعریف‌و‌تمجید کوتاهی از seo به دست دهیم: seo عبارت میباشد از تکرار کوشش با صرفه‌سازی یک اینترنت‌وب سایت از روش بهبود جنبه‌های داخلی و فرنگی به مراد ارتقا ترافیک وب سایت از موتورهای کاوش. مجموعاَ، seo هر کاری میباشد که برای بالا بردن مرتبه وب سایت در موتور کاوش انجام می‌دهید. در شرایطی‌که واژه کلیدی کالا خویش را با مقصود درجه بهتر در جمله‌های خویش بنویسید، احتمالا وبسایت با صرفه‌سازی می شود. ولی seo صرفا یک یا این که دو چیز را مشتمل بر نمیشود، بهینه سازی تیم تاکتیک‌هایی را دربرگیرنده میشود که همگی با هم به بهبود تارنما شما امداد می‌نمایند. برای داشتن یک وب سایت با صرفه به یک‌سری چیزها نیاز دارید. لغات کلیدی مقصود شما بایستی به تعداد دفعات صحیح مصرف شود، تیتر ورقه بایستی با صرفه خواهد شد، نویگیشن‌های وب سایت و همینطور URLها نیز می بایست پاک و قابل درک باشند، می بایست لینک و پیوند‌های با کیفیت داشته باشید و … . seo همیشه در حالا تغییر و تحول و تازه شدن میباشد، بدین ترتیب می بایست نحوه‌های کهن را کنار بگذارید.

طول محتوا در سئو و اهمیت آن


قطعا برای شما هم مثل خیلی‌های دیگر مدام این پرسش وجود داشته که ارتفاع محتوای متنی بایستی یک‌سری واژه باشد و برای seo محتوای طولانی بهتر میباشد یا این که محتوا کوتاه. در رابطه این مورد هم نظرها مختلفی وجود داراست سئو سایت و چک‌های زیادی انجام یافته میباشد. امروز میخواهیم بیشتر به مسئله ارتفاع محتوا در بهینه سازی و اهمیت محتوای طولانی بپردازیم. ارتفاع محتوا چقدر در seo اهمیت داراست؟ به عبارتی‌طور که میدانید برخلاف تصور خیلی‌ها که تنها دنبال ترفندهای seo برای سود‌گیری سریع میباشند، اما با صرفه‌سازی مرتبه وب سایت در موتورهای کاوش چیزی جدای محتوا وجود ندارد. به همین استدلال گوگل و دیگر موتورهای کاوش اهمیت متعددی برای محتوا قائل میباشند. ارتفاع محتوا در بهینه سازی اهمیت بسیار متعددی داراست؛ چراکه نشان می دهد تا چه اندازه براساس اصول محتوای بهینه سازی گردیده و متناسب با نیاز مخاطب پیش رفته‌اید.  چرا ارتفاع محتوا برای seo وب سایت اصلی میباشد؟ از آنجایی که در seo غرض اساسی جذب کاربر و هدایت وی به سمت وبسایت میباشد، در سود هر چیزی که سبب رضایت استفاده کننده خواهد شد گرانبها میباشد. به همین استدلال ارتفاع محتوا برای seo تارنما اهمیت متعددی دارااست. یعنی هنگامی استفاده کننده دنبال مطالب تخصصی و جامع می گردد، بدون‌شک بایستی محتوای بلند و رشته‌ای ارائه نمایید و در شرایطی که فقط دنبال موضوعی خاص بود و می‌خواست سریع‌خیس به مراد‌ش رسد برای وی یک مقاله کوتاه و کاربردی منتشر نمایید. از سوی دیگر در شرایطی که نیاز نباشد محتوای طولانی بنویسید یا این که مشخص و معلوم خواهد شد به طور غیرطبیعی آن را طولانی‌ کرده‌اید، مسلما سود خیر نمی‌گیرید. یک کدام از عارضه ها تایپ کردن محتوای کیفیت بالا و طولانی این میباشد که مخاطب بیشتر در وبسایت شما میماند و در فیض نرخ پریدن کمتر گردیده و واحد سنجش حضور در ورقه ارتقاء پیدا می‌نماید. ضمن اینکه ارتفاع محتوا در موردها دیگری زیرا پیوند‌سازی، استعمال از المان‌های تصویری، سئوی داخلی و... نیز اثرگذار میباشد. و در انتها اینکه براساس پژوهش ها انجام یافته محتوای طولانی نتیجه ها بهتری می گیرند. آیا ارتفاع متن در کسب مرتبه بهتر تاثیرگذار میباشد؟ معمولا حاصل استدلال‌ها نشان داده بیشتر جایگاه‌های برتر گوگل مرتبط با مطالبی میباشد که طولانی‌خیس می‌باشند و ولی جستجوی بیشتری هم دارا هستند. مطالب طولانی، تعامل، مدت ماندگاری و بک‌پیوند‌های بیشتر و بهتری دارا هستند. بی‌شک الگوریتم‌های گوگل مانند رنک برین در‌این قسمت نقش مهمی دارا‌هستند. محتوای طولانی معمولا بیشتر به اشتراک‌نهاده می شوند، نکات کاربردی بیشتری دارااست، اثرات طولانی مقطع آن برای seo بهتر میباشد، نرخ کلیک بهتری داراست و سبب ساز کاهش نرخ پریدن می‌گردد. اما به‌این معنا وجود ندارد که مطالب کوتاه نمی‌توانند جایگاه نیکی بگیرند. در حالتی‌که محتوایی براساس اصول seo و مطابق با نیاز مخاطب درج شده باشد، می تواند درجه خیر بگیرد، حتی در شرایطی‌که تعداد عبارات آن خیلی زیاد نباشد. برای مثال یک مقاله 300 تا 400 واژه و کلمه‌ای هم می تواند درتبه یک گوگل باشد. ناگفته نماند تعداد کلمه ها خیلی هم برای گوگل اصلا مهم نیست و در واقع کارایی محتواست که اهمیت دارااست. این پژوهش ها نیز تنها بوسیله تارنما‌های دارای اعتبار انجام و نتیجه ها آن اعلام شده‌است.

چگونه یک برنامه برای موفقیت SEO جهانی ایجاد کنیم؟


چه طور یک اپ برای برد سئو  سایت جهانی ساخت و ساز کنیم؟

آیا در‌پی ساخت و ساز یک اپ بهینه سازی سازمانی می باشید که بتواند در سطح جهانی مقیاس پذیر باشد؟


با ما همپا باشید نوشته‌ی‌علمی ایی را که گروه رشته ایی seo ما برایتان آماده نموده است را به نیکی مطالعه نمایید تا خاطر بگیرید که به چه شکل استراتژی دربین المللی بهینه سازی سازمان خویش را به فعالیت بگیرید.


اکثر زمان ها زمان ها در مبحث بهینه سازی و مجموعاَ (معنی بهینه سازی سازمانی ) به مکان اندازه سازمان با اندازه تارنما دارای ربط میباشد


در مجموع می اقتدار به این شکل فیض گرفت که، بهینه سازی سازمانی یک خط مش گسترده و استراتژیک برای کاوش در یک سازمان میباشد.


کمپانی‌های پهناور معمولا در سطح جهانی با مشتریان و مجموعه های عظیم فعالیت می نمایند. هنگامی که کسب‌ و عمل شما در مقیاس وسیع و پهناور در حالا عمل میباشد seo نیز می بایست به طور اصولی پیاده سازی گردد.


برای مثال فکر کنید  یک کمپانی بیمه جهانی با 30 میلیارد دلار درآمد هر ساله ممکن میباشد، بیشتراز 30.000 کارمند در 20 مرزوبوم داشته باشد و 10 صنعت را با یک وبسایت که مشتمل بر 20 ورقه میباشد، پوشش می‌دهد.



نرم افزار های بهینه سازی


بهینه سازی سازمانی چه چیزی است ؟

seo به اندازه کافی می‌تواند معضل برانگیز باشد اما به شما یاری می نماید که صفحه ها و پیوند های شما به وسیله میلیون ها نفر چشم بشود و نشان دهنده سهام بیشتر میباشد و سهام داران داخلی بیشتری برای راضی کردن شرکتهای پیروز وجود داراست seo پیروزی آمیز سازمانی میتواند یک تارنما را در رقابت در تیم خویش به طور آنلاین بهبود ببخشد


از طرفی هم در حالتی که بهینه سازی کمپانی به صحت انجام نگیرد تاثیر چشمگیری براعتبار مارک و همینطور درآمد میگذارد.


چرا seo شرکتی با seo سنتی گوناگون میباشد؟


یک خبر اصلی می‌تواند سیل ترافیکی را به وبسایت شما ارسال نماید، یک موضوع فنی میتواند سکو محصول ها شما‌را در حاصل کاوش پنهان نماید. علاوه بر این معضل هایی وجود داراست که تنها در مقیاس پهناور واقعه می افتد از جمله یک کسب و عمل می‌تواند هزاران شیت و کل مشکلاتی که مرتبط با آن‌ها میباشد را در یک شب به وب سایت شما بیفزاید.


این ها به عبارتی چیز هایی می باشند که  سئو شرکتی  را از بهینه سازی سنتی مستقل می نماید،عمل در مقیاس گسترده و تأثیر سعی وب سایت نیاز به مهارت هایی دارااست که بالاتر از بهینه سازی سنتی میباشد.


وبسایت شرکتی چه است؟

در زمینه‌ی وب سایت سازمانی یا این که شرکتی، واقعه حیث کلی نیست.


اما قضیه متداول این میباشد که تعداد صفحه های جانور در تارنما و تأثیرگذاری آنان بر درآمد و اعتبار کمپانی، جز فاکتورهای اساسی و کلیدی میباشند، یک مدرسه فکری می‌گوید که کلیه چیز مرتبط با اندازه تارنما میباشد.


وسعت بالایی از صفحه های (1000) و قدرت مارک عامل ها گزینش‌کننده در یک وب سایت کمپانی می باشند.


یک کسب و عمل کوچک مانند MarketingProfs کمتر از 50 کارمند داراست، ولی هزاران برگه در این سایت وجود دارااست به علاوه، تحت عنوان یک مرجع برتر برای رهبری اندیشه بازاریابی دیده می خواهد شد. در فیض یک وبسایت میباشد.


مدرسه فکری دیگری وجود دارااست که میگوید تارنما های کمپانی با اعتنا به اندازه سازمانی که در وب سایت فعالیت می نماید انتخاب میشوند


یعنی اینکه در صورتی‌که یک تجارت برای محافظت وب سایت خویش به مجموعه بزرگی احتیاج داشته باشد، می بایست آن تارنما برای ساخت و ساز درآمد وشناسایی مارک، اصلی باشد.


البته با این اکنون مجموع وب سایت های شرکتی دارنده خصوصیت های مشترکی می‌باشند ازجمله:


تأثیر سایت در خط و اعتبار مهم کمپانی.

سطح رئیس پروژه و همیاری ما یحتاج برای نگهداری وب سایت.

سطح اتوماسیون مایحتاج برای انجام وظایف در هزاران یا این که میلیون ها کاغذ میباشد.

تعریف‌و‌تمجید بلوغ بهینه سازی

گزینش سطح بلوغ بهینه سازی در یک سیستم اندازه گیری برای دستیابی به پیروزی جهانی بسیار اصلی میباشد.


بلوغ می بایست پیرامون اصول بهینه سازی باشد که دربرگیرنده سه بها میباشد: اشخاص، مراحل و بستر یا این که جایگاه.


اشخاص: برای اندازه‌ گیری (اشخاص) سطح ها بلوغ مختلفی تعریف‌و‌تمجید فرمایید که کارکنان، تعامل اجرایی، و یادگرفتن را تعریف می‌نمایند.


برای مثال فراگیری سطح 1 خیلی عادی میباشد و از تجهیزات به کار گیری نمیکنند اما فراگیری سطح 5 بسیار توسعه یافته میباشد و مانند یک گواهینامه دارای اعتبار میباشد.


مراحل: برای اندازه ‌گیری (پروسه)، سطح ها مختلفی از KPIs، ارتباطات و جهت استراتژیک تعریف و تمجید نمائید.


KPI سطح 1 را می قدرت اینگونه تعریف و تمجید کرد: هیچ KPI برای سئو نیست، امکان مشاهده همت جستجوی ارگانیک محدود میباشد، در حالی که سطح 5 میتواند KPI باشد و در سطح جهانی اشتراک گذارده خواهد شد.


بستر یا این که درجه : برای اندازه گیری (بستر)، سطح ها متفاوت اندازه گیری / گزارشگری، استانداردسازی و یکدست سازی فناوری را تمجید نمایید.


استاندارد سازی سطح 1 را می قدرت تعریف‌و‌تمجید کرد چون مجموعه ها از هیچ ابزار / جایگاه استعمال نمی‌کنند یااینکه خودشان را تعیین می نمایند. هیچ استانداردسازی نیست، در حالی که سطح 5 قادر است مجموع داده‌های ضروری یکدست در ابزارها / سکوها را داشته باشد.