تبلیغات عادی با لغات کلیدی طولانی
در حالتی که لغت ها کلیدی مصرف شده در ادگروپ شما از نوع کلمه ها طولانی یا این سئو سایت که Long-tail باشند احتمالا نباید شانستان را برای به کار گیری از کلمه ها کلیدی Dynamic آزمون فرمایید. هنگامی کلمه و واژه کلیدی یا این که متن تبلیغ شما در تبلیغی که در گوگل ادز می نویسید جا نشود به مکان واژه و کلمه و متن اساسی، متن جایگزین تان نشان داده می شود. دراین حالت دیگر قابلیت و امکان استعمال از لغات Dynamic نیست و متن تبلیغات شما به طور معمولی نمایش داده میشود.
اشباع واژه کلیدی Dynamic
با اینکه اکثر تبلیغ کنندگان از عبارات کلیدی Dynamic صرفا در تیتر تبلیغشان استعمال می نمایند گوگل به خودش اذن میدهد که از آن در متن تبلیغ هم به کار گیری نماید. این فعالیت برای ساخت و ساز یک تبلیغ دارای انسجام خیس انجام میگردد و غرض از آن این میباشد که پیام تبلیغ بهتر به مخاطب گفته خواهد شد البته منجر میشود که واژه و کلمه کلیدی بیشتراز حد در تبلیغ اکران داده خواهد شد. این حادثه بسیار خطرناک میباشد چون در هر لهجه خطاها خاصی از دید تکراری بودن لغات و نگارش جملات ساخت و ساز می نماید.
به کارگیری از لغت ها کلیدی Dynamic: زشت
در بعضا مواقع اشتباهاتی که در هنگام استعمال از کلمه ها کلیدی Dynamic صورت میدهند میتوانند بسیار زشت و آبرو بر باشند. با هم برخی از این اتفاقات رودربایستی آور را آنالیز میکنیم.
تایپ کردن کد خطا
متاسفانه بعضا از تبلیغ کنندگان این غلط املایی را مرتکب می گردند.
برای اینکه امر لغات Dynamic به صدق فعالیت نماید شما می بایست مسلما از فرمول {متن جایگزین :Keyword} به کار گیری نمایید. در نمونه بالا، تبلیغ کننده به مکان واژه و کلمه Keyword از مخفف DKI استعمال کرده و گوگل این را متوجه نشده میباشد. ولی نگران نباشید! به محضی که شما نماد } را در نصیب headline تبلیغات متنی تایپ نمایید، گوگل ادز کادری را گشوده می نماید که در آن بایستی Keyword insertion را گزینش و متن آیتم نظرتان را وارد فرمائید. از سایر اشتباهات نگارش کد، می شود به استعمال از [ ] به مکان { } اشاره نمود.
نشان دادن عبارات دارنده خطا املایی
هیچ ایرادی ندارد که کسی روی کلمه ها کلیدی با خطا املایی سپرده گذاری نماید. در واقع ما بعضی وقتها تبلیغ کنندگان را تشویق میکنیم که از قصد این فعالیت را انجام دهند چون هم رقابت کمتری در آنها وجود داراست و هم ارزان خیس میباشند. ولی بایستی حواستان باشد که ابدا در ادگروپی که از لغات کلیدی Dynamic در آن مستعمل این استراتژی را به عمل نگیرید. چون این اشتباه های املایی در متن تبلیغ شما هم اکران داده میشوند.
این رخداد در اولی نگاه برای استفاده کننده خیلی حادثه بدی میباشد و ممکن میباشد اورا از کلیک روی تبلیغ شما به کلی پشیمان نماید.
نقض ضوابط گوگل درباره با نماد تجاری
گوگل تصمیماتی تماما عادلانه را برای به کار گیری از آرم های تجاری تحت عنوان واژه کلیدی در حیث گرفته میباشد. البته اذن نمی دهد که در تیتر تبلیغتان از این آرم های تجاری به کارگیری فرمایید. این برای عده ای که با لغات کلیدی Dynamic قصد سپرده گذاری روی لغات کلیدی مرتبط با رقبایشان را دارا هستند دردسر بزرگی میباشد.
برای این که بدین اختلال بر نخورید، از لغت ها اصلی مرتبط با رقبایتان در ادگروپ های غیروابسته استعمال فرمایید و اصلا از لغات کلیدی Dynamic در آن ها به کار گیری نکنید.
نکاتی اصلی برای استعمال از لغات کلیدی Dynamic
بسیار خب! هم اکنون که با مزایا و معایب به کارگیری از لغات کلیدی Dynamic آشنا شدید بهتر میباشد یک سری نکته قابل توجه را در رابطه آنان بدانید تا بتوانید از آنان به طور درست به کارگیری فرمایید:
برای اطمینان از اینکه گوگل به شیوه درست از واژه و کلمه کلیدی تان به کارگیری می نماید از فرمت ذیل استعمال نمایید.
{متن جایگزین :Keyword}
همینطور چنانچه در ادگروپ یکسری کلمه و واژه کلیدی طولانی یا این که Long-tail دارید متن جایگزینتان را هوشمندانه گزینش فرمایید. متن جایگزین مطلقا بایستی به ادگروپ شما مربوط باشد تا بتواند اعتنا استفاده کننده را به خودش جلب نماید. توصیه میکنیم نوشتهیعلمی های راتین در رابطه تهیه ادگروپ ها و گزینش Long-tail را مسلما مطالعه نمائید.
چهطور از لغات کلیدی طولانی برای جذب مشتری استعمال میکنیم؟
چه طور ادگروپ های با صرفه در گوگل ادز بسازیم؟
البته مهمترین نکته این میباشد که ملاحظه کنید این نوع تبلیغ به درد شما میخورد یا این که خیر؟ شایسته ترین روش برای تشخیص این قضیه مشاهده تلاش تبلیغتان میباشد. ما مدام توصیه میکنیم که: