درحالتی که جایگاهبندی شما در حاصل موتور کاوش کم شده میباشد یا این که نمیتوانید
سئو سایت در گوگل آنالیتیکس، کلیدواژههای مهم که سبب به ترافیک بالا میشوند را پیدا فرمایید این پست را مطالعه نمایید. دراین نوشتهیعلمی ما ۲ شیوه اساسی در بازیابی ترافیک بهینه سازی تارنما تان را فراگیری میدهیم.
فهرست این نوشتهعلمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن نصیب منتقل میشوید) نهفته
شناسایی عبارات کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک بهینه سازی
عیب یابی کاهش ترافیک صفحه های وب سایت و مرتبه seo
ما دراین نوشتهیعلمی در دو قسمت به پرسش پایین جواب میدهیم:
به چه شکل میتوانم کلید واژه و کلمههای از دست رفته و ترافیک ارگانیک خویش را بازیابی کنم؟
در نصیب اولیه شناسایی عبارات کلیدی وصفحات متبوع گزینه مشاجره قرار خواهید گرفت و در قسمت دوم به تشخیص خلل خواهیم پرداخت. با ما یاور باشید.
شناسایی لغات کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک بهینه سازی
درین قسمت به شناسایی ترافیک ورودی وب سایت پرداخته و شیوه های ورود یوزرها به تارنما را معین میکنیم. قبلا با معنی گوگل آنالیتیک چه میباشد آشنا گردیده اید براین اساس با فرض اینکه با این ابزار شناخت بی نقص دارید بهاین شوال خوا هیم پرداخت که کلیدواژهها و صفحه ها دوستداشتنی یوزرها چه چیزی است و چه نتایجی را به یاروهمدم دارااست؟
این آیتم میتواند مشتمل بر اکران ورقه، تعداد سشن ها و یا این که هر KPI دیگری باشد.
همینطور میتوانید به صفحاتی دست پیدا نمائید که ترافیک متعددی را به عارضه ها پایین از دست میدهند:
تنوع لغات کلیدی بالای شیت
وجود نقشه یا این که گرافهای علم که منجر می شوند نتیجه ها ذیلخیس از منزلت اساسی خویش ظواهر شوند.
و…
یک یاز شیوه های شناسایی لغت ها کلیدی جستن عبارات دنباله دار مشتق گردیده از واژه کلیدی اساسی شما میباشد که میتواند از دو تا یک سری سیلاب ادامه پیدا نماید. در نوشته ی علمی ذیل میتوانید با این مقاله آشنا گردید:
لغت ها کلیدی دنباله دار یا این که Long Tail چه می باشد و ۶ نحوه کشف کردن آنها
به هر اکنون، مقصود ما این میباشد که با تشخیص لغت ها کلیدی هر شیت، ترازو افت ترافیک شیت و مقدار تاثیرگذاری آن ورقه را به دست آوریم.
برای استارت سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس وبسایت را گشوده فرمائید.
به مسیر پایین در گوگل آنالیتکس بروید:
Acquisition > Overview > Organic Search
در حالتیکه بهدنبال نرخ تبدیل خویش میباشید در قسمت راست جدول و از تب Conversion مقادیر را از بیشتر به کمتر Sort نمائید.
آن گاه محدوده تاریخ متبوع خویش را گزینش فرمائید. (می توانید از یک عصر مقایسه نیز به کار گیری فرمایید)
در مرحله آنگاه به سرچ کنسول رفته و فرایند تحت را دنبال نمایید:
Performance > Pages
تاریخی شبیه گوگل آنالیتیکس تعیین فرمایید.
خب، درین مرحله با نظارت گوگل آنالیتیکس در پی ورقه یا این که صفحاتی باشید که نرخ تبدیل (Conversion) آنان ارتقاء پیدا نموده است.
بعد از تعیین، شیت متبوع را در گوگل سرچ کنسول کاوش کرده و بر روی آن کلیک نمایید.
درحال حاضر از تب queries و با اعتنا به برهه زمانی تعیین گردیده، لیستی از لغات کلیدی به شما نشان داده میگردد.
در غایت میتوانید این لیست را با لیست عبارات کلیدی متبوع مقایسه کرده و همینطور مقدار نرخ تبدیل ورودی های برگه را از گوگل آنالیتیکس ببینید.(این فعالیت میتواند به شما در باصرفهسازی شیت یاری دهد)
نکته: با تعیین average position میتوانید از مقام لغت ها کلیدی در بازه متبوع درایت پیدا نمایید.
در صورتی قصد دارید کنسول جستجوی گوگل را بصورت ماهر حافظه بگیرید، سفارش ما مطالعه نوشتهی علمی فراگیری سرچ کنسول هست.
عیب یابی کاهش ترافیک صفحه ها وبسایت و سکو seo
کاهش ترافیک صفحه ها تارنما و یا این که افت سکو کلیدواژهها میتواند عارضه ها مختلفی داشته باشد و فارغ از مشاهده تارنما نمیاقتدار از چگونگی رفع نقص سخن کرد. زیرا هیچ چاره واحدی برای ایرادات حتی یکسان نیست. ولی با این درحال حاضر میتوانیم از برخی نقاط برای استارت به کارگیری کنیم.
در بالا سوالهای ذیل را مطرح کرده و به آن ها جواب دهید:
آیا محتوای صفحه ها، سابق یا این که بسیار کهن میباشد ؟
با نظارت لینک و پیوندهای داخلی و فرنگی (بک لینک و پیوند) مطمئن گردید که آیا حملهای به تارنما انجام یافته میباشد ؟
پژوهش ها خویش را بسط دهید تا متوجه گردید که کاهش ترافیک مرتبط با یک کاغذ میباشد یا این که این گزینه دربرگیرنده دستهبندیها و تمام ترافیک وبسایت نیز میخواهد شد؟
آیا آن کاغذ کلمه ها کلیدی دیگری دارااست که به آن ترافیک ارسال نمایند ؟
سرعت برگه ، تجربه استفاده کننده و محتوای صفحه های نو که کلیدواژههای اساسی با آنها اکران داده میشوند، چه میباشد ؟
آیا این قابلیت و امکان وجود دارااست که سایت هک گردیده باشد ؟
آیا در پوشه txt به صورت تصادفی از متاتگ noindex به کار گیری نکردهاید ؟
آیا طریق اکران نتیجه ها گوگل عوض شده میباشد؟ از جمله ممکن میباشد شما لینک و پیوند ۱ گوگل باشید البته اضافه شدن جعبه تولیدها یا این که نقشههای دارای ربط به کسب و شغل های محلی سبب ساز گردد، وب سایت شما به نصیبهای ذیلخیس منتقل گردد.
نحوههای اجرای بد در seo نیز یکیاز دلایلی میباشد که میتواند به ترافیک وبسایت زخم وارد نماید. مثلا:
فعالسازی کانال محرمانه بلاگ نویسی
تصاحب کردن بک پیوند بیش تر از حد و نامرتبط از دامنههای آموزشی EDU
بک لینک و پیوندهای مبلغی بی کیفیت
و بقیه مورد ها
به شما سفارش میکنیم برای کسب داده ها در حوزه بک لینک و پیوند چه چیزی است نوشتهعلمی مارا مطالعه فرمایید.
در غایت با جواب بهاین سوال ها میتوانید تا حدودی به بهبود فرآیند عیب یابی یاری فرمائید. ولی محدودیتی در تولید سئوال نیست و شما میتوانید برای شفافیت زمینه از سوال های بیشتری استعمال نمایید.
همینطور میتوانید برای ارشاد بیشتر از یک کارشناس بهینه سازی امداد بگیرید اما پیش از آن به شما پیشنهاد میشود برای کسب داده ها بیشتر در حوزه چک بهینه سازی تارنما نوشتهیعلمی مارا مطالعه کنید.