یک کدام از سوال ها متدوالی که مدیران موسسات ، ادمین وبسایت ها و صاحبین کسب و شغل های دیجیتال از ما می پرسند ،
سئو سایت در زمینه ی محاسبه روش عمل گروه seo میباشد.
با اعتنا به بد عهدی جمعی از متخصصین (چه در حوزه seo چه در حوزه های دیگر) مدام یک شک وتردید در دل صاحبین کسب و فعالیت نسبت به مجموعه بهینه سازی وجود داراست.
آنها نمیدانند که آیا منطقی است که خیالشان از seo سایتشان شل باشد و در حوزه های دیگر به بسط مجموعه خویش بپردازند؟
درین مقاله قصد داریم تا راجعبه وظایف یک کارشناس seo کلام کنیم و راههایی را برای چک درستی و سقم گفته های مجموعه بهینه سازی بوسیله مدیران وب سایت ها ، در مشت شما عزیزان در اختیار بگذاریم.
آنچه درین مقاله یاد خواهید گرفت اکران سرفصل ها
متخصص بهینه سازی یا این که seo فعالیت که می باشد؟
در شرایطی که پیش از این مقاله “عبارت سئوکار چه کسی است” را در گوگل سرچ کرده باشید ، احتمالا با عبارت هایی شبیه عبارت های پایین برخوردید:
تارنما رازداد:
در برخی مواقع نیز آنها ممکن میباشد جواب بی آلایش تری این چنین به پرسش شما بدهند: “اینجانب در قضیه طرح ریزی وب سایت ها برای دریافت کردن درجه فراتر در گوگل عمل میکنم.” با این جواب اکثری از اشخاص قانع گردیده و در ذهن خودشان این فعالیت را بسیار دیدنی تصور می نمایند.
سایت پیام آوران پارسیان:
سئوکارها اشخاصی میباشند که به یک یا این که کلیه این بخشها میپردازند تا مرتبه وبسایت را در موتورهای کاوش ارتقاء دهند. نهایتا مقصود آن ها ارتقا تعداد بازدیدکنندگان وبسایت میباشد.
تارنما backority:
سئوکار یا این که وبمستری که وظیفه seo را برعهده گرفته بایستی مثل انتی ویروس ها آپ تو دیت باشد و هر لحظه الگوریتم ها و فاکتورهای نو گوگل را شناسایی و به سایت اعمال نماید و یا این که فاکتور های نو آینده را در بهینه سازی و سئو تارنما پیش گویی و بکار چیره شود . پس seo فعالیت وظیفه ی بروزرسانی وب سایت مبتنی بر الگوریتم های نو گوگل دارااست و هم چنین رعایت اصول بهینه سازی را برعهده داراست .
قالب های بهینه سازی گردیده وردپرس؛ 7 قالب برتر بهینه سازی تارنما وردپرسی
هم اکنون اذن بدید از نگرش آکادمی فرین به تعریف و تمجید بهینه سازی فعالیت بپردازیم:
قطعا نمیتوان به هرکسی که مضمون سئو را می داند ، متخصص seo خاطرنشان کرد…
برای اینکه شخصی خویش را یک seo فعالیت ماهر بداند ، می بایست مطلقا سه خصوصیت پایین را داشته باشد:
دانش به موردها تئوری بهینه سازی (که میتوان با کمپانی در زمان یا این که با صرف بازه بیشتر و مطالعه مقاله ها فراگیری seo در تارنما های داخلی و فرنگی به دست آورد)
تجربه انجام عملی پروژه بهینه سازی و مثال عمل داشتن
مطالعه دایم و بروز بودن
به عبارت دیگر ، طبق تعریفوتمجید ما در آکادمی فرین ، یک seo فعالیت ماهر ، هم دانش کافی برای حل خطاها و ارتقا سکو وبسایت شما در نتیجه ها سرچ گوگل را داراست ، هم تجربه کافی برای اشراف به اوضاع و احوال در موقعیت بحرانی که ممکن میباشد برای وب سایت شما پیش بیایید و هم آنقدر بروز میباشد که بتواند بر موج تغییرات الگوریتمی گوگل سوار خواهد شد.
کارشناس بهینه سازی یا این که سئوکار چه وظایفی داراست؟
به طور کلی یک کارشناس seo (سئو Specialist ) وظیفه ارتقاء ترافیک (ارتقاء ورود مخاطب) به تارنما شما از روش گوگل را دارااست…
ولی آیا هر ترافیکی برای شما موءثر میباشد؟
در یکیاز پروژه های seo که به مجموعه مدیران وبسایت محول گردیده بود ، یک وب سایت دکان اسباب و اثاث جانبی گوشی ، روزمره 5000 ورودی استفاده کننده از گوگل داشت…
وب سایت از حیث مباحث داخلی ، تایپ کردن صفحه های فرآورده و … هم عالی عمل کرده بود.
قاعدتا می بایست این وب سایت یک فروش نسبی را داشته باشد ، ولی اینطور نبود!
بهینه سازی کلاه سیاه چه است؟ تکنیک هایی برای کلاهبرداران!
چرا؟ گروه seo گذشته برای ارتقا ترافیک وب سایت و جلب رضایت مدیران کسب و عمل آنلاین ، با عبارت هایی مثل جوکر از گوگل ورودی میگرفت.
در سود اشخاص عشق مند به سینما و فیلم های سینمایی به تارنما مراجعه میکردند و زیرا ابدا بهدنبال خرید اسباب جانبی نبودند ، خریدی هم انجام نمیدادند.
این خاطره را برای شما تعریف و تمجید کردم تا توضیح بدهم چرا نمیشود وظایف سئوکار را به طور کلی اذعان کرد و می بایست واردجزئیات شد.
و ولی جزئیات وظایف یک seo فعالیت:
ارتقاء ترافیک وب سایت از موتور کاوش گوگل (دستکم در کشور ایران گوگل بیشترین اهمیت را داراست)
حل خطاها seo داخلی یا این که onpage
ارشاد مجموعه ساخت محتوا ، برای ساخت محتواهای مطلوب برای seo
seo محتوا (seo محتوا برای گوگل)
ارائه ایرادات و اشتباهات جانور در پباده سازی تارنما که به بهینه سازی وب سایت ضربه می زند ، برای ارجاع به مجموعه طراحی وب سایت
offpage یا این که سئو آف پیج که دربرگیرنده پیوند بیلدینگ ، ساخت و ساز سوشیال سیگنال ، رویارویی با بهینه سازی منفی و … میشود.
همان طور که در لیست بالا اشاره شد ،عمل ساخت محتوا یا این که طراحی وب جداگانه از وظایف یک کارشناس seo میباشد.
اما یک سئوکار در شکل داشتن تخصص کافی در حوزه هایی مثل طراحی وب سایت ، می تواند این وظایف را پذیرفته و مبلغ بیشتری را برای انجام پروژه تمجید نماید.
معمولا گروه های seo یا این که فریلنسرهای seo فعالیت ، ایجاد محتوا و تغییرات ظاهری تارنما را در قرار بخشید seo خویش در لحاظ میگیرند و این مورد ها را به شخص کارشناس واگذار میکنند.
این چنین هم مدیریت تارنما با خیال و خاطر ریلکس به شغل های دیگر خویش می پردازد ، هم گروه seo با احاطه بیشتر بر قسمت های متفاوت تارنما فعالیت خویش را پیش میبرد.
پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام در 10 دسته بندی گوناگون
تحت عنوان مدیریت کسب و عمل ، چه عواملی را بایستی تحلیل کنیم؟
در متن بالا در زمینه ی قصه یک وب سایت فروش اسباب و اثاث جانبی تلفن همراه و اختلال ورود کاربرانی که قرار وجود ندارد از آنها خرید نمایند سخن کردیم…
اهمیت این ماجرا در یک واژه و کلمه خلاصه می گردد : “KPI” (مخفف Key Performance Indicator و در معنای “شاخص کلیدی سعی”)
در پروژه مغازه اسباب جانبی KPI روی ارتقا ترافیک رقم خورده و برای این ترافیک ، کلمات خاصی تعریفوتمجید نشده میباشد!
یعنی مدیران آن کسب و فعالیت ، از seo فعالیت خویش مراد بودند که ترافیک تارنما را ارتقاء دهد البته نگفته بودند در چه حوزه ای…
شاید حتی آن متخصص seo حقیقتا قصد بدی هم نداشته و فقط به جهت نا شناخت با دسته بندی مشتریان آن دکان (پرسونا استفاده کننده) مرتکب غلط شدهاست.
پس برای دوری از ایرادات احتمالی ، بهتر میباشد پیش از آغاز عمل یک KPI صحیح تمجید کنیم.
این نیاز ما را به نصیب بعدی این مقاله میبرد…