در قدم بعدی کیفیت مورد ها تحت نیز در ارائه تجربه کاربری خوب موثرند:
سرعت بالای بارگذاری شدن صفحه های اینترنت
قابلیت و امکان ریسپانسیو بودن سئو سایت صفحه ها و اکران آنان در گوشی
ناوبری مطلوب در صفحه ها
رابط کاربری شفاف و فارغ از پیچیدگی
نبود پاپآپهای آزاردهنده
فاکتور سوم: طرزهای نامناسب seo
به حیث میرسد که همواره آخری و جدیدترین استراتژیهای seo کارگشا و اثر گذار می باشند. به عنوان مثال در حالتیکه شما X را انجام دهید، قدرتمند خواهید بود تا از بعضا از طرق فراروگریز و میانبر استعمال کرده و در جایگاهبندیها پیشرفت چشمگیری داشته باشید. در حالی کهاین نحوه ممکن میباشد باگاز پاسخ بدهد، ولی همواره در بلندمدت به حاصل ناگواری ختم گردد.
ما یقین عمیقی به معنا “تصویر کلی seo” داریم. دراین تصویر تمرکز اساسی بر کیفیت، تجربهی کاربری و نحوههای بنیادین seo معطوف شدهاست، خیر بازی دادن الگوریتم مورتوهای کاوش!
در حالتیکه بهدنبال استعمال از طریقها و استراتژیهای سئوی کلاه سیاه، یا این که حتی کلاه خاکستری می باشید و قصد دارید موتورهای کاوش را منحرف فرمائید، مطمئناً باشید بالاخره روزی عواقب این کارها گریبانتان را خواهد گرفت؛ ولی در شرایطیکه از ایراد تراشیدن برای خویش دوری کرده و صداقت را پیشه نمائید، راه مناسبی را خواهید پیمود.
بعضا از طریقهای مرسوم سئوی کلاه سیاه عبارتند از:
سرقت محتوا و ویرایش محتوای دیگرافراد (Content Spinning)
پیوند سازی غیر طبیعی
به کارگیری بیش تر از حد از لغات کلیدی (Keyword Stuffing)
به کار گیری بیشتراز حد از پیوند (Link Stuffing)
محتوای نهفته (Hidden Content)
باصرفهسازی بیش تر از حد انکر تکستها
قرار دادن پیوند وب سایتهای دیگر در فوتر اینترنتوب سایت (Affliate)
به چه شکل از اینترنتتارنما خویش محافظت کنیم؟
ضابطه اساسی این میباشد:
تغییر و تحول گسترده بعدی در الگوریتم نو گوگل قریبالوقوع میباشد.
این تغییرو تحول در هم اکنون صورت دادن میباشد و مطمئن باشید دیر یا این که زود، این بهروزرسانی حادثه میفتد. به همین عامل شما بایستی مطمئن گردید که اینترنتوب سایتتان نسبت به تغییرات الگوریتم تازه گوگل مصون میماند. ولی این عمل را چه گونه انجام دهیم؟ شما هیچ گاه نمیتوانید بهطور ظریف بازه زمانی معرفی الگوریتم تازه گوگل را پیشبینی فرمایید، با این درحال حاضر شیوههای زیادی وجود داراست که میقدرت به یاری آن ها، از جراحتهای احتمالی پرهیز کرد.
منابع ترافیک اینترنتتارنما خویش را متنوع فرمائید
در قدم اولیه، مجموع تخممرغهای خویش را در یک سبد قرار ندهید!
بازاریابی دیجیتال به حدی تکامل یافته میباشد که امروزه می توانید با شبکههای ارتباطی خویش با مخاطبان مانند یک میز منو باز نگاه فرمایید! صراحت دارد که ترافیک طبیهی از موتورهای کاوش بسیار اصلی میباشند، البته طرزهای دیگری برای فراهم نمودن ترافیک کیفیت خوب (کاربرانی که به مشتری تبدیل میگردند) وجود دارااست. برخی از این شیوههای عبارتند از:
تکثیر پست میهمان در دیگر وبسایتها
کانالهای اجتماعی
ویدیو
تصاویر و اسلایدر
فولدرهای صوتی
انجمنهای رای زنی
اینفلوئنسر مارکتینگ
ارسال خبر نامه
تبلیغات کلیکی (PPC)
عدهبندی
از آنجایی که بخش اعظمی از برندها برای اخذ ترافیک بیشتر و در غایت، فروش محصول ها خویش به گوگل متعلق میباشند، اینکه بخش اعظمی از اشخاص نسبت به تغییرات الگوریتم گوگل نگران باشند، طبیعی به حیث میرسد. نگرانی از اُفت شدیدِ فروش فقط به خیال یک آپ تو دیت در الگوریتم نو گوگل به طور کاملً قابل ادراک میباشد.
در صورتیکه از طریقها و طریقهای غلط به کار گیری میکنید، مطمئن باشید که اینترنتتارنما خویش را در معرض خطر قرار داده و بخت اینکه جایگاهبندی اینترنتسایتتان جراحت ببیند را ارتقا میدهید؛ ولی در صورتیکه منطق گوگل را ادراک کرده و از شایسته ترین طرزهای seo به کار گیری نمائید، هیچ جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.
تغییرات در الگوریتم گوگل امری طبیعی و قطعی میباشد، البته با رعایت نکات گفتهگردیده همواره برای آن مهیا خواهید بود. با اینراه، شما فارغ از کمترین نگرانی و تأثیر منفی همچنان وسعت ثابتی از ترافیک را نگهداری خواهید کرد.
آیا تا به حالا واژه رپورتاژ اطلاع رسانی (ریپورتاژ اطلاع رسانی) به گوشتان خورده میباشد؟ سئو سایت چنانچه در فضای دیجتال مارکتینگ فعالیت میکنید، احتمال زیاد این عبارت را شنیدید، که یکسری وب سایت ها رپورتاژ میگیرند و یکسری موسسات و اشخاص رپورتاژ میخرند، البته خویش این واژه و کلمه رپورتاژ چه است و چه مفهومی دارااست؟ آیا دادن رپورتاژ میتواند سبب بهبود بهینه سازی وبسایت شما گردد و شمارا به برگه نخستین گوگل بیاورد؟ درین نوشته ی علمی قصد داریم بهاین سوال های جواب دهیم و یادگرفتن دهیم که چهگونه رپورتاژ بنویسیم.
رپورتاژ چه چیزی است
رپورتاژ Reportage متنی تبلیغی میباشد که به خواسته معرفی سرویس ها یک کمپانی یا این که حتی افراد میباشد. نکته ای که دارای اهمیت میباشد، نحوه نگارش رپورتاژ اطلاع رسانی میباشد به نحوی که خواننده به طور غیر بی واسطه با سرویسی تارنما شما آشنا گردد و تبلیغات به نوعی بی طرفانه شکل گیرد. از آن جاییکه که رپورتاژ اطلاع رسانی معمولا در رسانه های دارای اعتبار منتشر میشود، عموم به طور ناخوداگاه اعتماد بیشتری نسبت بهاین تبلیغ در مقایسه با شرایط تکثیر معمولی داراهستند. چنانچه بخواهیم در امر تاریخچه رپورتاژ خبری دعوا کنیم، می قدرت اظهار کرد کهاین واژه نسبتاً 70 سال میباشد که وارد ادبیات انتقادی رسانه ها شدهاست. اما این را اضافه کنیم که رپورتاژها مدام در سوی تبلیغات مثبت محصول ها نمیباشد بلکه بعضا مواقع قصد رپورتاژ یک آگهی همگانی علیه یک گروه میباشد.
تصور دیگر هم این که شاید شمایی که از روش وبسایت های خبری با این واژه و کلمه آشنا شدید، تصور کنید که رپورتاژ اطلاع رسانی یعنی تبلیغ یک تارنما در تارنما دیگر! که می بایست بگم این شرایط خاصی از رپورتاژ میباشد، به دلیل آن که از جمله رپورتاژ میتواند تبلیغ محصولی – شرکتی- فردی (مثبت یا این که منفی) در تلویزیون و یا این که بقیه رسانه ها باشد.
به جهت اعتماد به مخاطبان به رسانهها، رپرتاژ اطلاع رسانیها بسیار موءثر میباشد و به همین برهان در کشورهای توسعه یافته مقررات بسیار رنج علیه رپرتاژ اطلاع رسانیها مصوب و میشود.
تاثیر رپورتاژ اطلاع رسانی بر seo
به شرط این که سایتی که ریپورتاژ اطلاع رسانی در آن می دهید، وب سایت معتبری باشد مانند یک خبرگزاری و شما هم اصول رپورتاژ نویسی را رعایت کرده باشد، این رپورتاژ میتواند تاثیر بسیار متعددی در بهینه سازی تارنما شما داشته باشد. زیرا این ها وبسایت های معتبری هستند و بک پیوند های دریافتی حاذق به وبسایت شما میدهند.
ساختار رپورتاژ
آیا به لحاظ شما تایپ کردن رپورتاژ نیاز به درک کردن اصولی خاص داراست؟ یا این که به آسانی تایپ کردن یک خبر در بلاگ میباشد؟ سفارش میکنم مسلما ادامه نوشتهی علمی را بخوانید تا به پاسخ این سئوال برسید
مهمترین اصل رپورتاژ نویسی
اقتدار نویسندگی درصورتیکه شما مولف خیر می باشید، احتمالا با یه خرده تمرین میتوانید یک رپورتاژ خوب بنویسید. چرا اقتدار نویسندگی؟ در جواب بدین پرسش این طور میتوانم پاسخ بدم که رپورتاژ هم نوعی تبلیغ میباشد و برخی مایحتاج میباشد به طور بدون واسطه به خواننده خودتان را معرفی نمایید که ما کمپانی … هستیم و سرویس ها ما دربرگیرنده ارائه خدمت های … و…. است. ولی چرا بایستی شمارا گزینش نمایند؟ به خیال و خاطر سرویس ها عالی که ارائه می دهید؟ خب در صورتیکه جواب شما این میباشد که خدماتی که ما ارائه میدهیم، تماما منحصربهفرد و یکتاست و هیچ کمپانی رقیبی این خدمت را ارائه نمی دهد. می بایست در جواب به شما بگم کهاین استدلال کفاف نمی دهد! در حالتی که شما نتوانید استفاده کننده را کنجکاو نمایید که به سرویس ها و کمپانی شما عشق مند خواهد شد و به تارنما شما نیاید، عملا درین مرحله مخاطبی جذب نکردید. به ذکر بهتر برخی مواقع موردنیاز میباشد که شما یک اسکن رایتر باشید! نسخه برداری رایتر کسی میباشد که متن و محتوایی تولیدی وی به قصد فروش میباشد.
خصوصیت های رپورتاژ اثرگذار
یک رپورتاژ خبری خوب، بایستی خصوصیت های ذیل را داشته باشد.
خیر خیلی کوتاه، خیر خیلی بلند
تمامی خصوصیت های کالا را ذکر نکند.
مخاطب تشویق گردد تارنما شمارا ببیند.
متن رپورتاژ به طرز غیر بی واسطه تبلیغ نماید.
طرز نگارش و ذکر مقاله جالب و جاری باشد.
در رپوتاژ، از عکس های مخصوص مصرف شده باشد.
هدف ها رپورتاژ خبری
بدون شک تکثیر رپورتاژ قادر در خبرگذاری ها و وب سایت های دارای اعتبار به برندینگ شما امداد متعددی خواهد کرد، ولی در صورتیکه از منظر تبلیغ نویسی بخواهیم رپورتاژ را تحلیل کنیم، می قدرت دو وضعیت ممکن برای آن متصور شد.
تبلیغات با غرض مطلع سازی
تبلیغات به طور بی واسطه
در تبلیغات اینترنتی و کلا هر تبلیغی که با قصد مطلع سازی شکل میگیرد، غرض شناخت مخاطبین با مارک ماست. براین اساس در دنیایی که مملواز تبلیغات رنگارنگ میباشد، درصورتیکه بخواهید تبلیغ شما روی ذهن استفاده کننده تاثیر بذارد و در ناخوداگاه مشتری مارک شما نقش ببندد، نیاز به تکرار تبلیغ دارید.
به عنوان مثال به نمودار تحت اعتنا نمایید. همان گونه که مشاهده میکنید ، مارک دور اندیشی Brand awareness با ارتقا تبلیغات شکل میگیرد. ترازو تبلیغات در هر کسب و کاری مختلف میباشد البته به طور معمول برای این که تبلیغات شما در روی ذهن استفاده کننده اثر بگذارد و اورا تشویق به خرید یا این که به کار گیری از خدمت شما نماید، حدافل 3 توشه با یک مدت بندی خاص بهتر میباشد تبلیغات به مشتری نشان داده خواهد شد.