اینجانب هم یک نظرسنجی Qualaroo در ورقه مهم وب لاگ خودم اجرا کردم. سئو سایت مهمترین بازخوردی که از بازدیدکنندگان سایتم اخذ کردم این بود که کشف کردن محتوای دقیقی که به دنبالش بودند، برایشان دشوار بود.
و ولی ادله این مشقت این بود که اینجانب در رابطه همگی موضوعی محتوای مربوط به بازاریابی داشتم. از تجارت الکترونیک گرفته تا seo تا بازاریابی محتوا و غیره ….
برای رفع این ایراد تصمیم گرفتم کاری کنم که هنگامی اشخاص وارد شیت بلاگ اینجانب می گردند، بتوانند نوع محتوای آیتم نظرشان را تعیین نمایند تا محتوای تارنما متناسب با نیازشان تهیه خواهد شد.
همینطور اینجانب یک آزمایش Crazy Egg اجرا کردم تا مطمئن نحس یوزرها این تغییر تحول را میپسندند. مبنی بر نتیجه ها این آزمایش که در ذیل مشاهده میکنید، این تغییرات پیروزی آمیز بوده اند.
نرخ پریدن یوزرها بلاگ اینجانب نیز ۲۱ درصد افت کرد.
بعد از آن scrollmap Crazy Egg را آنالیز کردم تا متوجه نحس چه نصیبهایی بیشترین دقت را جلب کرده اند. این عمل یاری کرد تا مشخص و معلوم کنم در چه بخشهایی می بایست آیتم غربال محتوا را درج کنم.
نصیب scrollmap در ابزار Crazy Egg برای وب لاگ اینجانب نشان میدهد که آیتم غربال محتوا ۷۰ درصد از دقت یوزرها به برگه سایتم را ساخت و ساز مینماید.
قرار دادن این غربال در جایی که اعتنا متعددی وجود داراست این اطمینان را ساخت مینماید که آنچه یوزرها نیاز داراهستند را در محلی که پیدا کردنش سهل و آسان باشد در اختیارشان قرار می دهم.
بعد از seo تجربیات یوزرها، می بایست بر برندسازی متمرکز گردید.
سفارش می کنم به صفحاتی از سایتتان که بیشترین نرخ پریدن را داراهستند نگاهی کرده و این فرآیند را اجرا نمائید تا تجربیات یوزرها را بهبود ببخشید. در هنگام گزینش صفحه های کارایی فرمائید صفحاتی با ترافیک مطلوب را هم تعیین نمائید.
ترفند شماره ۳ ارتقاء درجه تارنما : برندسازی
چنانچه شما هم مثل فیسبوک، آمازون یا این که هر وبسایت دیگری برندسازی نمایید درجه تارنما بهتری خواهید گرفت.
Eric Schmidt مدیرعامل گذشته کمپانی گوگل، وقتی گفته بود:
برندها راهکار می باشند خیر خلل؛ برندها چگونگی سازمان دهی موضوعات را معلوم مینمایند.
اینجانب هم آزمایشی را اجرا کردم که یاری کرد مارک خودم را بسازم و در فیض ترافیک جستجوی سایتم هم (ناخواسته) بشدت صعود کرد.
این مقاله را هم بخوانید روشی برای ارتقا ناگهانی ترافیک تارنما برای استارتاپ ها تنها با نشر یک مقاله
ترافیک وبسایت اینجانب از ۲۴۰۸۳۹ بازدیدکننده منحصربفرد در هر ماه در ژوئن ۲۰۱۶:
به ۴۵۴۳۸۲ بازدیدکننده منحصربفرد در هر ماه در آگوست ۲۰۱۶ رسید:
زمانی متوجه توان برندسازی شدم پادکستی با اسم Marketing School فعال سازی کردم و استارت به نشر ویدیوهایی در یوتیوب، فیسبوک و لینکدین (چندبار در هر هفته) کردم.
این سبب شد در هر ماه ۴۰۴۱۲ کوئری مرتبط با برندم اخذ کنم:
حتیدر خویش یوتیوب به تنهایی در هر ماه ۳۸۰۶ کوئری مرتبط با برندم اخذ می کردم:
البته همان گونه که شما هم اطلاع دارید، ساخت محتوای خوب تضمینی برای پرورش مارک شما وجود ندارد.
حتی در صورتی شما هم مثل اینجانب ابزارهایی ساخته و آن ها را به طور بدونپول منتشر فرمائید (صحیح مثل کاری که اینجانب با Ubersuggest کردم) گشوده هم برد شما تضمین نمیشود.
ولی درسی که از این مورد خاطر گرفتم، ضابطه شماره ۷ بود.
زمانی شخصی پیام شمارا ۷ توشه بشنود یا این که ببیند احتمال این که با شما رابطه برقرار کرده و دائما به سایتتان برگردد، بسیار زیاد گردد.
البته چطور عموم را تشویق نمایید که به سایتتان برگردند؟
بی آلایش ترین راهکاری که متوجه شدم خیلی خوب فعالیت مینماید، ابزاری مجانی به اسم Subscribers بود.
این ابزار از اعلامیههای مرورگر استعمال مینماید تا عموم را تشویق به “subscribe” (عضو شدن) در سایتتان نماید. این راهکار از آدرس اینترنتی بهتر میباشد به دلیل آنکه بر اساس مرورگر میباشد یعنی نیازی وجود ندارد عموم اسم یا این که پست الکرونیکی آدرسشان را به شما بدهند.