مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

آموزش کار با گوگل تگ منیجر و کاربردهای آن


گوگل تگ منیجر یا این که به اصطلاح GTM که مخفف گردیده سئو سایت  کلمه ها Google Tag Manager میباشد اساسا یکی‌از ابزارهای گوگل میباشد که در سال 2012 فعالیتش را آغاز کرد.

خیلی از وبمسترها و عده ای که روی seo وبسایت ها فعالیت می کردند توسط آن توانستند نیاز خودشان به گسترش دهندگان را اینترنت کمتر نمایند به این دلیل که سبب ساز ارتقاء سرعت فرآیندهای بازاریابی در سطح اینترنت شد.




ولی اذن دهید برای فهم و شعور بهتر گوگل تگ منیجر بیشتر توضیح دهیم:

گوگل تگ منیجر چه می‌باشد؟
این ابزار اساسا یکی ابزارهای بدون‌پول کمپانی گوگل به حساب می‌آید که‌این قابلیت را در دست وبمسترها قرار میدهد تا به راحتی دسترسی به استعمال از تگ ها و مدیر در بازاریابی آنلاین برای وبسایت ها و همینطور اپ موبایلی که در چنگ دارا هستند، داشته باشند.

همت گوگل تگ منیجر شباهت متعددی به سیستم مدیر محتوای متن گشوده مانند وردپرس و CMS را داراست.

به عبارتی طوری که شما در وردپرس از روش دور و بر کاربری یا این که به عبارتی پنل کاربری خودتان و فارغ از نیاز به کدنویسی و بازنویسی کدهای صفحه ها وبسایت، مطالب گزینه نظرتان را دستکاری یا این که منتشر می‌کنید از روش گوگل تگ منیجر هم این قابلیت و امکان در دست مخاطب قرار گرفته که فارغ از نیاز به تغییر و تحول در کدنویسی صفحه های وب سایت، کدهای متبوع یا این که به عبارتی تگ ها را وارد نماید.

مزیت های فعال سازی گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)
فعال سازی این ابزار توانمند میتواند دو مزیت بسیار گسترده برای شما به همدم داشته باشد:

مزیت نخستین: به راحتی می‌توانید یک نگاه اجمالی به کل تگ های اضافه گردیده به وبسایت تان داشته باشید
مزیت دوم: به آسانی می‌توانید در اختیار گرفتن بیشتری بر روی سعی های خودتان در مورد بازاریابی آنلاین وب سایت تان داشته باشید و اینکه چه تأثیری روی سایت تان داشته میباشد
گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) چطور فعالیت می نماید؟
با اعتنا به دو مزیت مهمی که در ابتدا به آن اشاره کردیم ابزار گوگل تگ منیجر در آپ دیت رسانی دو آیتم بسیار اساسی به شما امداد شایانی می نماید.

آیتم نخستین: به روزرسانی هایی که در تگ وبسایت واقعه می افتد
این بخش مشتمل بر تگ های بازاریابی و سئو گوگل ادوردز، گوگل آنالیتیکس و غیره میباشد

آیتم دوم: آپدیت رسانی هایی که در پیکربندی برنامه ها واقعه می افتد
این نصیب به نرم‌افزار ها و نرم‌افزار های موبایلی که بوسیله شما تشکیل‌شده رابطه دارااست.

چنانچه یک اپ موبایلی را پباده سازی و ساخته اید با به کار گیری از این امکان به راحتی می‌توانید نسبت به تغییر و تحول بعضی گزینه ها و پیکربندی مبادرت فرمایید که‌این پیکربندی می‌تواند دربرگیرنده گیم پلی، برهه زمانی انتظار، منزلت ها و غیره باشد.

به هر حالا به کار گیری از گوگل تگ منیجر قادر است در طی شما صرفه جویی نماید و یاری دهد تا کدهای وب سایت تان را در شکل برخوردار بودن از یک سری تگ متعدد به سادگی و راحتی مدیر نمائید.

از همگی اصلی خیس اینکه ابزار Google Tag Manager این امکان را در چنگ استفاده کننده قرار داده تا کدهای وب سایت را به آسانی و راحتی عیب یابی نماید و اختلال به وجود آمده را به‌سرعت حل نماید و این سبب می گردد تا سرعت بار گذاری وب سایت ارتقا پیدا نماید.

دو راز مهم برای بودن در صفحه اول گوگل


جالبه که بدونید برای اینکه اولی پیوند گوگل باشید بایستی دو فعالیت انجام دهید! او‌لین ساخت و ساز محتوای    سئو سایت باارزش و دومین برندسازی اینترنتی میباشد! شما با این دو برهان در برگه اولیه گوگل با لغات پر استفاده خواهید بود.

در اکثر مواقع seo فارغ از برندسازی تاثیر چندانی در فروش ندارد. برندسازی به شما یاری می نماید بازدیدکنندگان به شما برای خرید اعتماد نمایند.

شرایط کنونی به خودتان می‌گویید که چقدر کلی توضیح داده شد! ما این را نمی خواستیم!! حوصله فرمایید، به‌دنبال میخواهیم این دو مبحث را حسابی برایتان گشوده کنیم.

ساخت و ساز محتوای با ارزش راهی چهت نیل به ورقه اولیه گوگل
خواسته از ساخت محتوای گرانبها چه می باشد؟ اولیه این قضیه را شرح دهیم و بعد از آن به سراغ جزئییات بیشتر برویم. محتوای با ارزش برای یک وبسایت، یعنی محتوایی که بتواند مشتریان مقصود را به تارنما بکشاند و سبب به جلب اعتماد و هدایت آن ها به سمت خرید فرآورده و یا این که استعمال از سرویس ها گردد.

پس شما برای ساخت محتوای گران بها بایستی اطلاعاتی در باب طیف مشتریان خویش داشته باشید تا مبنی بر آن مبادرت به ساخت و ساز محتوا فرمائید که به آن پرسونای استفاده کننده می‌گویند.

با پرسونای استفاده کننده، مهم ترین فاکتور در ایجاد محتوا آشنا گردید.

پرسونای استفاده کننده
بعد از آشنایی کاربر نوبت به ساخت محتوا مبنی بر عشق مندی ها، نیازمندیها و طریق تامل مخاطبان مقصود میباشد. این ساخت و ساز محتوا به چه شکل بایستی صورت بپذیرد؟

ساخت‌و‌ساز محتوا از حیث نوع (type) به یک‌سری نصیب تقسیم میشود:

محتوای متنی
محتوای تصویری (مشتمل بر عکس، اینفوگرافیک و …)
محتوای ویدئویی
محتوای فایلی (pdf , اسلاید پاورپوینت و …)
چطور با محتوای متنی خویش را در برگه اولیه گوگل در اختیار بگذاریم؟
متن یکی مهم‌ترین رکن بهینه سازی میباشد. در seo محتوا فرمانروا میباشد و اثر این پادشاهی بیشتر در متن به چشم میخورد! ولی خیر هر متنی!!!

شما برای اینکه بتوانید در شیت نخستین گوگل و صدر کاوش ها چشم گردید بایستی متن ها قابل توجهی برای یوزرها داشته باشید. در ساخت و ساز محتوای متنی برای وب سایت باید به موارد ذیل اعتنا فرمائید:

شناسایی صحیح لغات کلیدی
به کار گیری صحیح از لغت ها کلیدی در متن
ارتفاع متن در تایتلها، تیترها، و به صورت کلی نوشته ی علمی یا این که ورقه اهمیت ویژه ای دارااست.
می بایست استراتژی محتوا نویسی داشته باشید.
از متن‌ها نسخه برداری به هیچ عنوان، استعمال نکنید!
۱-شناسایی کلمه ها کلیدی

برای اینکه تارنما خویش را به شایسته ترین صورت seo فرمائید می بایست بتوانید کلماتی صحیح را برای زومینگ و حساس کردن موتورهای کاوش بر روی وبسایت گزینش نمائید.

پرسش اینجاست که چطور لغت ها کلیدی را گزینش کنیم؟
روشهای متعددی برای گزینش لغات کلیدی وجود داراست. از مهم ترین این روشها:

الف) نظارت الکسای وب سایت رقیبان مهم که با عبارات کلیدی در ابتدا کاوش می‌باشند.

ب) استعمال از جستجوی گوگل و دیدن جملات و لغات پیشنهادی گوگل در ذیل صفحه های کاوش.

ج) استعمال از ابزارهایی مثل keyword planner و یا این که google ads و یا این که google trend و یا این که تارنما keywordtool.io

الف) چک الکسای رقیبان
فرض فرمایید قصد دارید با واژه و کلمه ی “ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ” در بالا نتیجه ها کاوش چشم گردید. برای اینکه بدانید می بایست روی چه کلماتی زوم فرمایید نخست وب سایت رقیبانتان را که در برگه اولیه گوگل می باشند تحلیل فرمایید.

یک کدام از شایسته ترین ابزارها برای بررسی کردن تارنما رقیبان وب سایت الکسا میباشد. برای دیدن داده ها وب سایت رقیبان در آغاز از روش پیوند الکسا به‌این وب سایت وارداتی و در قسمت Find Website Traffic Statistics اسم وب سایت گزینه نظرتان را فارغ از http و www وارد نمائید تا داده ها مرتبط با مرتبه و عبارات کلیدی و بک لینک و پیوند تارنما معلوم خواهد شد.

در داده ها اکران داده گردیده بخشی به اسم Top Keywords from Search Engines وجود داراست که در آن پنج واژه و کلمه ای که بیشترین ورودی از موتورهای کاوش را داشته اند به شما اکران می‌دهد. این عبارات به عبارتی لغات کلیدی رقیبان شماست.

ب) به کارگیری از گوگل برای شناسایی لغات کلیدی
هنگامی برگه مهم گوگل به نشانی google.com را گشوده می‌کنید و در جعبه کاوش، آغاز به تایپ کردن عبارتی میکنید گوگل به شما پیشنهاداتی می‌دهد! این پیشنهادات به عبارتی لغت ها لبریز کاوش در گوگل می باشند.

زمانی واژه را بدون نقص نوشته و اینتر می زنید و برگه حاصل گشوده می‌شود، در انتهای کاغذ ۱۰ سود اکران داده شده‌است. اعتنا داشته باشید لغات پیشنهادی گوگل در ذیل ورقه حاصل را بایستی در به عبارتی نوشته‌ی‌علمی یا این که کاغذ به کار گیری فرمایید، خیر اینکه برای هرکدام نوشته‌علمی ای غیر وابسته بنویسید!!!

ج) به کارگیری از ابزارهای تعیین عبارات کلیدی
در صدر هم اشاره کردیم که ابزارهای مثل google trends و keyword planner ، و یا این که keywordtool.io وجود دارا هستند که شما بوسیله آن‌ها می‌توانید کلمه ها دارای ربط و لبریز رقابت را در آنها پیدا فرمائید.

به وسیله هر مورد از این ابزارها میتوانید لغات کلیدی مد نظرتان را کاوش کرده و واحد سنجش رقابت آن ها را فی مابین یوزرها شناسایی فرمایید.

۲-استعمال صحیح از کلمه ها کلیدی در متن
درحال حاضر که لغات کلیدی را گزینش کردیم اینکه چطور از آنان به کار گیری کنیم بسیار اصلی میباشد. مهم ترین نکته پیش از استعمال دسته بندی لغات کلیدی میباشد!

خواسته از دسته بندی لغت ها کلیدی این میباشد که بعضا لغت ها از نگاه گوگل یکی‌از می باشند و می‌توانند دارنده یک فیض باشند، پس برای این عبارات بایستی صرفا یک مقاله را در حیث بگیریم. برای مثال واژه و کلمه ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ با کمپانی دیجیتال مارکتینگ در یک شیت میتواند گنجانده خواهد شد و روی سئوی آن‌ها عمل خواهد شد. بدین لغت ها، لغت ها هم بسته می‌گوییم.

یک‌سری لغت ها هم از حیث معنا و سود از نگاه گوگل متفاوتند. آن لغت ها با اینکه مشابه به هم می باشند البته می بایست در صفحه ها جدا روی سئوی آنان عمل گردد. برای مثال کلماتی مثل دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال دو کلمه و واژه مترادف می باشند، ولی بهتر میباشد برای seo برای هرکدام برگه ای مستقل داشته باشیم. به‌این لغت ها، لغات ناهمگون می‌گوییم.

تشخیص اینکه کدام کلمات را می قدرت در یک ورقه با هم seo کرد و یااینکه کدام کلمه ها را می بایست در صفحاتی مستقل بهینه سازی نمود عمل دشواری میباشد که نیاز به تجربه بالای سئوکار داراست.

رعایت نکردن همین نکته منجر گردد سالها و روز ها از صدر حاصل  و شیت نخستین گوگل بدور باشید!! پس قطعا برای گزینش صحیح عبارات کلیدی و استراتژی ساخت و ساز محتوا با یک سئوکار ماهر مشاوره فرمائید.

اکنون که تفاوت میان لغت ها هم بسته و ناهمگون را متوجه شدید برویم سراغ به کارگیری از عبارات در ورقه ای که قصد seo کردن آن را دارید.

برای ادراک بهتر این مورد به طور یک ارزیابی لیست بودن کلمه و واژه کلیدی را محاسبه میکنیم:

واژه کلیدی بهتر میباشد در اولِ تایتل برگه باشد
واژه و کلمه کلیدی بهتر میباشد در اولِ تگ description بوده و دوبار تکرار خواهد شد.
واژه کلیدی می بایست در تگ H1 باشد. تگ H1 می بایست تنها یکبار در شیت وجود داشته باشد.
واژه کلیدی بایستی چندبار در تگ H2 تکرار گردد، به ازای هر ۳۰۰ واژه بهتر میباشد از یک تگ H2 و یا این که H3 مصرف شود.
از تگ H3 برای تایپ کردن تیترهای غیرمرتبط به کلمه و واژه کلیدی و از تگ H2 برای تایپ کردن تیترهایی که دربرگیرنده واژه و کلمه کلیدی میباشند مصرف شود.
تعداد به کارگیری از تگ H2 می بایست با دقت به تعداد واژه و کلمه در مقاله متعادل باشد. کودتا را نباید در بیاورید.
تعداد استعمال از تگ H3 می‌تواند بیشتر از تگ H2 در مقاله باشد.
استعمال از تگ های H4 تا H6 برای توضیح تیترهایی که اصلی نیستند سفارش می شود.
مقاله را مطلقا با تگ H1 استارت فرمائید و سپس دقیقا پاراگرافی با واژه و کلمه کلیدی در آن بنویسید.
در تعدادی واژه نخستین جمله نخستین را تلاش نمائید از واژه کلیدی استعمال فرمایید.
گزاره اولیه را بدین تخصیص دهید که در‌این مقاله چه چیزی را میخواهید تیتر فرمائید و به طور خلاصه تیترهایی که می‌خواهید در آن سخن فرمائید را بنویسید.
از تیترها و عبارات هم بسته در گزاره نخستین و همینطور در تیترهای H2 و H3 به کار گیری فرمائید.
به ازای هز ۵۰۰ واژه یک عکس در مقاله قرار دهید.
عکس یونیک در مقاله درج نمایید.
اسم پوشه عکسهایی که در مقاله آپلود میکنید بایستی با زمینه مقاله بخواند. به عنوان مثال در‌حالتی که درخصوص دیجیتال مارکتینگ کلام می زنید بایستی اسم فایلتان digital-marketing.jpg باشد.
عکس ها را به طور optimaze گردیده در وبسایت درج نمائید و یا این که از پلاگین های image optimazation برای این مراد به کار گیری نمایید.
خواص alt و title عکس ها را مشتمل بر کلمه ها کلیدی و لغات هم بسته قرار دهید.
اندازه تصاویر را یا این که به طور wide و یا این که به طور مستطیل در حدود مربع و یا این که مربع صحیح نمایید. شایسته ترین سایزها برای تصاویر عبارتند از ۸۰۰×۶۰۰ , ۶۷۵×۶۷۵ و ۱۲۰۰×۵۰۰ میباشد.
از تصاویری که با زمینه شما دارای ارتباط میباشد استعمال فرمائید.
همت فرمایید تصاویری جالب و کاربرپسند و کیفیت بالا تعیین نمایید.
تصویر اساسی مقاله بیشترین تاثیر را برای جذب استفاده کننده و اکران بهتر داراست.
تصویر شاخص را معمولا در اندازه ۸۰۰×۶۰۰ گزینش فرمائید و تلاش فرمایید مدام شایسته ترین عکس را برای این تصویر گزینش فرمائید.
مدام تلاش فرمایید در مطالب خویش در صورتی‌که در زمینه ی مطالب پیشین سخن کردید بدان پیوند بدهید.
لینک و پیوند سازی شما می بایست جوری باشد که استفاده کننده را تشویق به کلیک کردن نماید.
لینک و پیوند سازی به صفحه های دیگر را اینقدر زیاد نکنید که کودتا دربیاید!
در مسافت های طولانی پیوند ها را ساخت‌و‌ساز نمائید. به عنوان مثال در هر ۳۰۰ کلمه و واژه یک پیوند!
ترجیحا هنگام پیوند سازی بگویید که یوزرها برای داده ها بیشتر درین خصوص مطلقا این مقاله رو هم بخونن!
با لغت ها کلیدی پیوند سازی داخلی را انجام دهید.
همت فرمائید لینک و پیوند سازی به موضوعات مربتط مقاله باشد.
از تولید یکسری لینک و پیوند در یک گزاره دوری کنید.
از تمامی صفحه ها به کاغذ اساسی با واژه کلیدی لینک و پیوند ندهید.
لینک و پیوند سازی را هم با واژه و کلمه کلیدی و هم با لغت ها هم بسته در وب سایت خویش اجرا نمایید.
ترجیحا برای پیوند سازی به شیت اساسی از صفحه های قدرتمند خویش استعمال نمایید و مابقی مقاله‌ها را به صفحه های توانا با لینک و پیوند سازی وصل فرمایید.
دو گزاره پایان را به فیض گیری و توضیح اینکه در چه خصوص حرف کردید بپردازید و مجدد از کلمه و واژه کلیدی در آن ها استعمال نمائید.
جمله های اولیه و انتها تحت عنوان مورد گفت و گو مقاله شما در گوگل به شمار می‌آیند و از این لحاظ بسیار اساسی میباشند.
به کارگیری از کلمه ها کلیدی در یک مقاله نباید بیشتر از ۲.۵ درصد مجموع نوشته گردد.
ارتفاع مقاله شما بسیار اصلی میباشد.
هر چقدر ارتفاع مقاله شما بیشتر باشد گوگل به آن مقاله اهمیت بیشتری میدهد.
دست کم ارتفاع مقاله پیشنهادی ما بالای ۱۰۰۰ واژه میباشد. البته در موقعیت ایده آل این ارتفاع به بالای ۲۰۰۰ کلمه و واژه می‌رسد.
خوانایی مقاله خویش را با به کار گیری از اینتر و مسافت و به کارگیری از لیستها و تیترها بیشتر نمائید.
در‌حالتی که سیستم مدیر شما دربرگیرنده برچسب است از برچسب برای مشخص و معلوم کردن مسئله استعمال نمایید.
تعداد به کارگیری از برچسب معمولا یک الی دو گزینه میباشد و بیشتر از این پیشنهاد نمیشود.
کوشش فرمایید از برچسب ها برای چسباندن موضوعات مربوط به هم به کارگیری نمائید خیر برای جلب دقت کردن برای گوگل!
از دسته بندی صحیح برای درج مطالب به کارگیری نمایید.
از کلمه ها کلیدی هم بسته در متن به مکان تکرار بیش تر از حد کلمه و واژه کلیدی به کار گیری نمائید.
کیفیت محتوا بایستی بالا باشد.
کیفیت بسیار اهمیت داراست تا جایی که ایجاد یک نوشته‌ی علمی باکیفیت در ماه بهتر از ساخت و ساز ۳ نوشته‌ی‌علمی در هفته میباشد!
برای مقالاتی خویش طوری وقت بگذارید که انگار قصد فعال‌ساز‌ی یک امپراطوری با آن واژه و کلمه را دارید.
برای هر نوشته‌علمی تلاشی مضاعف نمائید تا با آن در بالا نتیجه ها گوگل چشم گردید.
از استراتژی ساخت و ساز محتوا برای برنامه ریزی برای نخستین شدن در گوگل به کار گیری فرمائید.

پیدایش سئو خاکستری


پیدایش seo خاکستری
به گذر زمان بازه، مدیران وبسایت ها نسبت به بهینه سازی سیاه و کار های کلاه سیاه  سئو سایت حساس شدند و از سئوکارها خواستند که به عمل های seo سیاه خویش خاتمه دهند. این زمینه منجر شد که فعالان seo با طرز های سیاه دیگر خواهانی نداشته باشند. براین اساس کسانی که شغل آنان seo سیاه بود، به تفکر افتادند که نحوه جدیدی را در seo مطرح نمایند به نام بهینه سازی خاکستری! تا از آلرژی مدیران تارنما ها کاسته گردد!

seo خاکستری در واقع مخلوط طریق های بهینه سازی سیاه و بهینه سازی سپید به حساب آورده می شود. درصورتی که بخواهیم به طور منطقی به مورد نگاه کنیم، seo خاکستری به عبارتی seo کلاه سیاه میباشد که با روشهای سپید ادغام شده‌است و کماکان seo سیاه به حساب می آید. در واقع seo خاکستری فریبی میباشد که مشتریان بهینه سازی را راضی نماید تا از طریق های سیاه در سایتشان مصرف شود. چنانچه بخواهیم نگاه تاریخی تری به مسئله داشته باشیم، بعداز ارائه الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن نگاه جدیدی به سایت ها ساخت گردیده که وضعیت صفر و یک داشت، این نگاه خیر سیاه بود و خیر سپید، بلکه روش رویه بود! یعنی یک وبسایت قادر است دربرگیرنده سیاه و سپید در کنار هم باشد (البته خاکستری نباشد!) و گوگل وب سایت هایی که از طریق های سیاه در کنار طریق های سپید استعمال می کردند را جریمه می‌کرد.



تکنیکهای بهینه سازی خاکستری
تکنیکهای seo خاکستری به عبارتی تکنیکهای seo سیاه می باشند البته در کنار seo سپید به کار گیری میگردند. در واقع به عبارتی تکنکیهای سیاه که از لحاظ گوگل مغایر به حساب می‌آید، در کنار بهینه سازی سپید تحت عنوان seo خاکستری مطرح می‌شود. بعضی از تکنیکهای seo خاکستری عبارتند از:

خرید دامنه های منقضی گردیده (به جهت اعتبار گذشته که دارا هستند و انتقال اعتبار به دامنه نو)
خرید بک لینک و پیوند
خرید رپورتاژ اطلاع رسانی با غرض ارتقا اعتبار وبسایت
خرید بازدید گوگل (روباتهایی که در گوگل کاوش می نمایند و روی وبسایت خاصی کلیک می نمایند)
خرید سیگنالهای شبکه‌های‌عمومی
قراردادن متن و پیوند نهفته در صفحه های اینترنتی
ساخت و ساز کانال سری وبلاگ برای پیوند دهی به صفحه های وب سایت خودمان
به کارگیری از بهینه سازی منفی و کاهش مرتبه رقبا در گوگل
همان گونه که مراعات می‌کنید، همگی موردها فوق seo سیاه می‌باشند، ولی تحت عنوان خاکستری مطرح میگردند تا مدیران وبسایت ها را ترغیب به به کارگیری از این سرویس ها نمایند. براین اساس به کار گیری از بهینه سازی خاکستری سبب می‌گردد وبسایت شما بوسیله گوگل جریمه گردد.

عده بندی
الگوریتم های گوگل با به کار گیری از هوش تصنعی و یادگیری ماشین در درحال حاضر پیشرفت میباشند. هر روز شاهد هستیم که بروزرسانی های توسعه یافته ای در حاصل گوگل بوجود می‌آید و حاصل گوگل تغییر میکند. seo امور دو روش پیش رو دارا هستند:

با استعمال از seo سپید، مطابق استانداردهای گوگل کار نمایند و به اوامر گوگل که تجربه کاربری و رضایت مخاطب را در حق تقدم قرار میدهد کار نمایند
با استعمال از طریق های فریب آمیز در ادامه بهبود سکو وب سایت خویش در گوگل باشند و از seo سیاه یا این که بهینه سازی خاکستری استعمال نمایند
تجربیات که آدم در به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی داشته میباشد به خیر و خوبی نشان میدهد که منش دوم محکوم به باخت میباشد. به این ترتیب برای بهتر شدن در گوگل می بایست درپی بهتر بودن نسبت به سایر افراد باشیم و همت نکنیم که گوگل را فریب بدهیم. بروزرسانی های مختلفی که گوگل انجام میدهد، سبب می شود که وبسایت های سیاه و خاکستری از حاصل گوگل حذف شوند و تنها وبسایت هایی که از seo سپید استعمال کرده اند باقی بمانند.

محتوای بدون غلط ایجاد کنید


نادرست تایپی و یا این که خطا گرامری هم قادر است یکی عواملی باشد که بر روی بهینه سازی   سئو سایت  محتوای شما تاثیر میگذارد. فعلا شواهدی برای این مورد نیست، که نادرست گرامری در محتوا قادر است یک سیگنال سکو بندی باشد، ولی موضوعی میباشد که از نظر ux یا این که تجربه کاربری اساسی میباشد.

استعمال از اپلیکیشن تصحیح نادرست املایی
توصیه ما به شما به کار گیری از ویراستیار میباشد. این اپلیکیشن خطا های املایی را اصلاح می نماید و تماما بدون پول میباشد و هیچ محدودیتی در به کار گیری از آن نیست.

علاوه بر این، نقل قسم از منابع و پیوند دادن به وبسایت های لبریز توان دیگر نحوه خیر میباشد، هم چنین بهینه سازی خوب نیز می‌باشد – این پیوند های خروجی به موتورهای کاوش نشان میدهد که شما عمل خویش را میشناسید، و شما با جمعیت مطلوب دارای ربط می‌باشید.

محتوای با باکیفیت:

فارغ از خطاهای املایی و دستوری میباشد. در آغاز خویش شما محتوا را مطالعه فرمایید، و بعد از آن از شخصی دیگر بخواهید که مقاله را مطالعه نماید و اشکالات را به شما اعلام نماید.
پیوندهایی به منابع خوب و قابل اعتماد دارااست. ویکی پدیا تحت عنوان یک منبع خوب برای گوگل میباشد.
مرحله 4: استعمال از کلمه ها کلیدی خویش را محاسبه نمایید

مطمئنا شما با به کارگیری از عبارات کلیدی و مبتنی بر نیت و قصد مخاطب آغاز کردید، بدین ترتیب این مورد راجع‌به چگونگی به کارگیری از این کلمه و واژه کلیدی در محتوا میباشد.

صراحت دارد که به کارگیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی عمل صدق وجود ندارد. ولی از نخست هم فعالیت صحت نبوده میباشد، ولی درحال حاضر، به لطف گوگل، کاری غیر اثر گذار نیز هست (اما در‌حالتی که خطرناک نباشد). همینطور صحت دارد که گوگل درباره‌ی عبارات کلیدی بسیار باذکاوت میباشد. با این هم اکنون، هیچ کدام از این ها به‌این مفهوم وجود ندارد که عبارات کلیدی “مرده” میباشد. تنها بدین معناست که در seo می بایست بهتر از آن‌ها استعمال کنیم.

(همینطور قابل ذکر میباشد که یوزرها به‌دنبال عبارات کلیدی میباشند. گوگل به اندازه کافی هوشمند میباشد تا کلمه ها رایج را شناسایی نماید، ولی وقتی که یک استفاده کننده یک واژه و کلمه کلیدی را تایپ می نماید، واژه و کلمه کلیدی را به طور پررنگ در نتیجه ها جستجوی خویش معین می نماید.)

محتوای با کیفیت عالی:

مملو از کلید کلمه و واژه مهم وجود ندارد. برای این آمار حقیقی ای نیست. یک رویکرد خوب برای تجسم این میباشد که از خصوصیت “یافتن” در گواهی خویش به کارگیری نمایید و کلمه و واژه کلیدی را کاوش فرمایید. در‌صورتی‌که به حیث میرسد بیشتراز حد از آن به کار گیری نموده اید، بهتر میباشد که آن‌ها‌را معدود کرده و یا این که از هم معنی آنان استعمال فرمائید.
قسمت های موضوعی را با عبارات کلیدی دارای ربط تشکیل میدهد. گوگل به مراتب در فهم مفاهیم دارای ارتباط بهتر و بهتر میباشد. از آن نترسید.
به کارگیری طبیعی از کلمه ها کلیدی و گونه های در محتوا می نماید. بیشتراز حد به آن تامل نکنید. از مترداف ها، مخفف ها، عده ها و… صحیح مانند یک بشر عادی دیگر به کار گیری نمایید.
از لغات کلیدی در متن تصاویر به طور طبیعی به کار گیری می نماید. عنا وین تصویر، متن و متن جایگزین، جای های استراتژیک برای گویش توصیفی می‌باشند. به تحمیل و تحمیل از لغات کلیدی در تمامی جا استعمال نکنید، بلکه از آنها به صورتی مقصود دار به کارگیری فرمایید.
به طور طبیعی از لغات کلیدی در عنا وین به کارگیری می نمایند. در او‌لین مرحله و گام، برای یوزرها تان مطالب را ساخت‌و‌ساز فرمائید، و در حالتی که می‌توانید از واژه و کلمه کلیدی مقصود تان در تیتر هم استعمال فرمائید.
از کلمه ها کلیدی به طور طبیعی در لینک یکتای محتوا به کار گیری می نماید. در‌حالتی که از کلمه و واژه کلیدی غرض تان در تیتر به کار گیری کرده باشید، بدین ترتیب به کارگیری از آن در لینک و پیوند یکتای مقاله تان چندان دشوار نخواهد بود.
از کلمه ها کلیدی مقصود و هم معنی های آن در 100 واژه و کلمه ی اولیه خویش به کارگیری می نماید. بهتر میباشد زیاده روی نکنید، ولی در غایت میتوانید از آنان به صورتی مطلوب به کارگیری فرمائید.

متن لنگر یا انکر تکست (Anchor Text) چیست ؟


انکر تکست قابل مشاهده میباشد . متنی قابل کلیک و لینک و پیوند دار.  سئو سایت در جستجوگرهای نو آنان معمولا به رنگ آبی رنگ و پایین خط دار می‌باشند .

فرمتمطلوبانکرتکست :

در‌صورتی‌که مایل به seo به طور اصولی و درست می باشید می بایست متن انکر تکست را مختصر و مربوز به کاغذ مقصود گزینش فرمائید .

انکرتکستچیست؟



انکر تکست لغات قابل مشاهده ای می‌باشند که لینک و پیوند ها هنگام اتصال به یک گواهی یا این که جای  دیگر در اینترنت اکران داده می شوند . معمولا به رنگ آبی‌رنگ و پایین خط دار می باشند . البته شما می توانید در اینترنت وبسایت خویش رنگ پیوند ها را از راه‌های CSS , HTML تغییر و تحول دهید .

انکر تکست میتواند بازدید یوزرها به خواسته داده ها مربوط به محتوای ورقه مقصد را به طور مداوم و هر روز، در موتورهای کاوش نشان دهد .

موتور کاوش متن صفحه ها دیگر را برای قرار دادن لینک و پیوند در وب سایت شما ( پیوند های فرنگی ) تحت عنوان یک منعکس شدن یا این که بازتابی از چگونگی مشاهده اشخاص و بسط لینک و پیوند ها و همینطور با دقت به آنچه در صفحه ها شما پیش آمده میباشد میباشد . این در قوانینی میباشد که صاحبان سایت ها معمولا نمی توانند وب سایت هایی که به آن ها لینک و پیوند می‌شود را در اختیار گرفتن نمایند . شما بایستی از این قضیه اطمینان نتیجه ها نمائید که انکر تکستی که شما در وبسایت خویش قرار می دهید موءثر، توصیفی و دارای ربط میباشد .


انواعانکرتکست

انکر تکست دقیقا بایستی با برگه غرض انطباق داشته باشد . میتواند مشتمل بر یک واژه و کلمه کلیدی باشد که کاغذ ای دارای ارتباط را با آن نشان می‌دهند . برای مثال \" seo تارنما \" شیت ای را نشان می‌دهد که در رابطه سئو تارنما میباشد .


انکر تکست دربردارنده لغات کلیدی متنوعی میباشد که دارای ربط با برگه ای خاص میباشد . برای مثال استراتژی لینک و پیوند بیلدینگ لینک و پیوند خواهد شد به برگه ای که در آیتم لینک و پیوند بیلدینگ میباشد .

برند های مارک

یک اسم مارک می تواند در انکر تکست استعمال گردد . به عنوان مثال \" پیام آوران پارسیان \" لینک و پیوند گردد به نوشته ی علمی ای در رابطه \" پیام آوران پارسیان \" همینطور یک نشانی وب سایت می تواند به تیتر یک انکر به کار گیری خواهد شد . 

یک کلمه و واژه همگانی یا این که یک عبارت می تواند به تیتر انکر تکست به کار گیری گردد \" اینجا را کلیک فرمایید \" یک انکر تکست همگانی میباشد .

تصاویر،عکس

هر مدت که تصاویر لینک و پیوند داده گردد گوگل از متن جان دار در تصاویر (Alt) به تیتر انکر تکست استعمال می نماید .

انکر تکست دوستداشتنی seo دربرگیرنده موردها پایین میباشد :

مختصر میباشد

دارای ربط با شیت میباشد

منحصر به فرد میباشد

طولانی و سنگین وجود ندارد

در لحاظ داشته باشید که شما اکثر اوقات هیچ سیرتکامل کنترلی در گزینه انکر تکستی  که از تارنما های دیگر برای پیوند به محتوای شما به کارگیری می نمائید ندارید . براین اساس، اکثری از این روش ها، شیوه استعمال از انکر تکست در اینترنت وب سایت شما را در دست گرفتن می نمایند .

انکرتکستمختصر

در حالی که محدودیتی برای ارتفاع عبارت انکر تکست وجود ندارد این می تواند ایده نیکی باشد که متن انکر تکست خویش را به تیتر یک متن مختصر و کوتاه تعیین فرمایید . ولی متنی که شما در انکر تکست خویش تعیین می نمایید بایستی دو ادله اساسی را در لحاظ داشته باشید .

1. ظریف ترین طرز برای تعریف پیوند به ورقه چه است ؟

2. چه لینک و پیوند یا این که عبارتی منجر تشویق یوزرها به کلیک بر روی یک پیوند می گردد ؟

لینکصفحههدف

موتورهای جستجو گر رند خیس گردیده اند . آن ها آغاز به شناسایی معیارهای بیشتری برای انتخاب سکو بندی کرده اند . یک کدام از از معیارهای موتورهای کاوشگر دارای ربط بودن پیوند و برگه میباشد . برای مثال مسئله برگه A به ورقه B دارای ارتباط میباشد، در حالتی که یک لینک به دیگری داشته باشد پیوند بسیار دارای ارتباط می تواند احتمالا جایگاه هر دو شیت A و B را بهبود بخشد .

ربط یک پیوند یک پدیده ی طبیعی میباشد که وقتی که چهره می دهد که اشخاص به محتوای دیگر در اینترنت،  پیوند پیدا نمایند . این زمینه را مورد شیت منبع و محتوای انکر تکست در ورقه فرود گزینش می نماید .

پیوند هایی که محتوای مربوط به مورد کاغذ منبع را معلوم می نمایند به احتمال زیاد به ارسال سیگنال های رابطه کار کشته خیس نسبت به لینک و پیوند های اشاره گردیده به محتوای غیر دارای ربط ، دارای ارتباط می شوند . موتورهای کاوش به متن انکر تکست اعتنا دارا‌هستند که برای پیوند به یک نوشته ی علمی استعمال میگردند و از آنان به تیتر شاخص های مازاد از آنچه که در گزینه نوشته‌ی‌علمی میباشد استعمال میکنند و برای چه جستجوهایی ممکن میباشد مطلوب باشد . این در مخلوط با پردازش گویش طبیعی و دست اندرکاران دیگر مانند منبع پیوند و سلسله مراتب داده ها میباشد . سهم اشتراک گذاری از شاخص های لینک و پیوند لینک و پیوند را تشکیل می دهند .