مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

برای یادگیری تحقیق کلمات کلیدی از چه منبعی استفاده کنیم؟


همان گونه که پهنا کردم یک کدام از مهم ترین کارهایی که در  سئو سایت  بایستی انجام دهید تحقیق و محاسبه لغات کلیدی تارنما مربوطه میباشد. جستن عبارات کلیدی مطلوب و ارزشمندتر یک فعالیت تخصصی میباشد که قطعا می بایست آن را حافظه بگیرید.


زمان تحقیق لغت ها کلیدی وبسایت نوین یکی کاملترین دروه های آموزشی در این باره میباشد که میتوانید از این عصر هم برای یادگیری اصول تحقیق لغات کلیدی به کار گیری فرمائید.


 


درین زمان آموزشی قرار میباشد مباحث تحت را حافظه بگیرید:


با تحقیق کلمه ها کلیدی آشنا می ‌گردید

مزایا و کاربردهای این تحقیق را می ‌شناسید

عمل با ابزارهای تحقیق لغات را حافظه میگیرید

معیارهای بها‌ گذاری روی لغت ها را می‌ فهمید

با اشکال کلمه ها کلیدی آشنا خواهید شد

گفت و گو لغات کلیدی LSI را با هم گشوده میکنیم

برای تحقیق خویش، ایده‌ های جالب پیدا می کنید

لغات کلیدی خودتان را استخراج میکنید

یک فولدر آراسته از لغت ها کلیدی بدست می ‌آورید

روی یک پروژۀ عملی در رابطه قهوه عمل میکنیم

 


برای داده ها بیشتر درخصوص حضور درین زمان آموزشی کافی میباشد به نشانی “https://www.novin.com/academy/keyword-research” رجوع‌نمایید.


 


نکات آخری در باب تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب

در‌این نوشته‌ی علمی کارایی کردم فرایند اصولی تحقیق و گزینش عبارات کلیدی مطلوب را در بهینه سازی به شما توضیح بدهم. ولی همان طور که گفتم شیوه های بیشتری برای یافت کردن کلمه ها کلیدی مطلوب وجود دارااست البته اساسی این میباشد که عبارات کلیدی انتخابی هدفمند باشند.


در حالتی که میخواهید مخاطبان هدفمندی را به وبسایت خویش جذب فرمایید سفارش می‌کنم روی لغات کلیدی طولانی یا این که Long Tail Keyword عمل فرمایید. شاید معیار جست و جویبار بیشتری نداشته باشند ولی بسیار هدفمند می باشند. ولی معیار رقابت روی آنان نیز کمتر میباشد و کارتان در seo آن‌ها راحت خیس خواهد بود.


البته نکته بسیار اساسی در بهینه سازی این میباشد که جست و جویبار یوزرها در آینده بیشتر روی کلمه ها طولانی و یک سری بخشی میباشد و در‌حالتی که می‌خواهید در seo وبسایت تان پیروز باشید بهتر میباشد روی لغت ها تعدادی بخشی و درجه به دست آوردن روی لغات طولانی خیس عمل نمائید.


امیدوارم از این نوشته‌ی علمی هم استعمال کافی را برده باشید. در صورتی شما هم نظری در امر این نوشته‌ی‌علمی دارید خرسند می شوم نظرتان را بدانم.


۲ روش مهم برای بازیابی ترافیک سئو


در‌حالتی که جایگاه‌بندی شما در حاصل موتور کاوش کم شده میباشد یا این که نمی‌‌‌توانید    سئو سایت  در گوگل آنالیتیکس، کلیدواژه‌های مهم که سبب به ترافیک بالا می‌‌‌شوند را پیدا فرمایید این پست را مطالعه نمایید. در‌این نوشته‌ی‌علمی ما ۲ شیوه اساسی در بازیابی ترافیک بهینه سازی تارنما تان را فراگیری می‌دهیم.

فهرست این نوشته‌علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن نصیب منتقل می‌شوید)  نهفته 
شناسایی عبارات کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک بهینه سازی
عیب یابی کاهش ترافیک صفحه های وب سایت و مرتبه seo
ما در‌این نوشته‌ی‌علمی در دو قسمت به پرسش پایین جواب می‌‌دهیم:

به چه شکل می‌‌‌‌توانم کلید واژه و کلمه‌‌‌‌های از دست رفته و ترافیک ارگانیک خویش را بازیابی کنم؟

در نصیب اولیه شناسایی عبارات کلیدی وصفحات متبوع گزینه مشاجره قرار خواهید گرفت و در قسمت دوم به تشخیص خلل خوا‌هیم پرداخت. با ما یاور باشید.

شناسایی لغات کلیدی در گوگل آنالیتیکس برای بازیابی ترافیک بهینه سازی
درین قسمت به شناسایی ترافیک ورودی وب سایت پرداخته و شیوه های ورود یوزرها به تارنما را معین می‌‌کنیم. قبلا با معنی گوگل آنالیتیک چه میباشد آشنا گردیده اید براین اساس با فرض اینکه با این ابزار شناخت بی نقص دارید به‌این شوال خوا هیم پرداخت که کلیدواژه‌‌‌‌ها و صفحه ها دوستداشتنی یوزرها چه چیزی است و چه نتایجی را به یاروهمدم دارااست؟

این آیتم می‌تواند مشتمل بر اکران ورقه، تعداد سشن ها و یا این که هر KPI دیگری باشد.

همینطور می‌‌توانید به صفحاتی دست پیدا نمائید که ترافیک متعددی را به عارضه ها پایین از دست می‌دهند:

تنوع لغات کلیدی بالای شیت
وجود نقشه یا این که گراف‌‌های علم که منجر می شوند نتیجه ها ذیل‌‌خیس از منزلت اساسی خویش ظواهر شوند.
و…
یک یاز شیوه های شناسایی لغت ها کلیدی جستن عبارات دنباله دار مشتق گردیده از واژه کلیدی اساسی شما می‌باشد که  میتواند از دو تا یک سری سیلاب ادامه پیدا نماید. در نوشته ی علمی ذیل می‌توانید با این مقاله آشنا گردید:

لغت ها کلیدی دنباله دار یا این که Long Tail چه می باشد و ۶ نحوه کشف کردن آن‌ها



به هر اکنون، مقصود ما این میباشد که با تشخیص لغت ها کلیدی هر شیت، ترازو افت ترافیک شیت و مقدار تاثیرگذاری آن ورقه را به دست آوریم.

برای استارت سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس وبسایت را گشوده فرمائید.

به مسیر پایین در گوگل آنالیتکس بروید:

Acquisition > Overview > Organic Search



در حالتی‌که به‌دنبال نرخ تبدیل خویش میباشید در قسمت راست جدول و از تب Conversion مقادیر را از بیشتر به کمتر Sort نمائید.

آن گاه محدوده تاریخ متبوع خویش را گزینش فرمائید. (می توانید از یک عصر مقایسه نیز به کار گیری فرمایید)

در مرحله آنگاه به سرچ کنسول رفته و فرایند تحت را دنبال نمایید:

Performance > Pages

تاریخی شبیه گوگل آنالیتیکس تعیین فرمایید.

خب، درین مرحله با نظارت گوگل آنالیتیکس در پی ورقه یا این که صفحاتی باشید که نرخ تبدیل (Conversion) آنان ارتقاء پیدا نموده است.

بعد از تعیین، شیت متبوع را در گوگل سرچ کنسول کاوش کرده و بر روی آن کلیک نمایید.

درحال حاضر از تب queries و با اعتنا به برهه زمانی تعیین گردیده، لیستی از لغات کلیدی  به شما نشان داده می‌‌گردد.

در غایت می‌‌‌‌توانید این لیست را با لیست عبارات کلیدی متبوع مقایسه کرده و همینطور مقدار نرخ تبدیل ورودی های برگه را از گوگل آنالیتیکس ببینید.(این فعالیت می‌‌تواند به شما در باصرفه‌‌‌سازی شیت یاری دهد)

نکته: با تعیین average position می‌‌‌‌توانید از مقام لغت ها کلیدی در بازه متبوع درایت پیدا نمایید.

در صورتی قصد دارید کنسول جستجوی گوگل را بصورت ماهر حافظه بگیرید، سفارش ما مطالعه نوشته‌ی علمی فراگیری سرچ کنسول هست.

عیب یابی کاهش ترافیک صفحه ها وبسایت و سکو seo
کاهش ترافیک صفحه ها تارنما و یا این که افت سکو کلیدواژه‌‌ها می‌‌‌‌تواند عارضه ها مختلفی داشته باشد و فارغ از مشاهده ‌‌‌تارنما نمی‌‌‌‌‌اقتدار از چگونگی رفع نقص‌ سخن کرد. زیرا هیچ چاره واحدی برای ایرادات حتی یکسان نیست. ولی با این درحال حاضر می‌‌‌‌‌توانیم از برخی نقاط برای استارت به کارگیری کنیم.



در بالا سوالهای ذیل را مطرح کرده و به آن ها جواب دهید:

آیا محتوای صفحه ها، سابق یا این که بسیار کهن میباشد ؟
با نظارت لینک و پیوند‌‌‌‌‌های داخلی و فرنگی (بک لینک و پیوند) مطمئن گردید که آیا حمله‌‌‌‌‌‌ای به تارنما انجام یافته میباشد ؟
پژوهش ها خویش را بسط دهید تا متوجه گردید که کاهش ترافیک مرتبط با یک کاغذ میباشد یا این که این گزینه دربرگیرنده دسته‌‌‌‌بندی‌‌‌‌‌‌ها و تمام ترافیک وبسایت نیز می‌‌‌‌‌‌خواهد شد؟
آیا آن کاغذ کلمه ها کلیدی دیگری دارااست که به آن ترافیک ارسال نمایند ؟
سرعت برگه ، تجربه استفاده کننده و محتوای صفحه های نو که کلیدواژه‌‌‌‌های اساسی با آن‌‌‌‌‌ها اکران داده می‌‌‌‌شوند، چه میباشد ؟
آیا این قابلیت و امکان وجود دارااست که سایت هک گردیده باشد ؟
آیا در پوشه txt به صورت تصادفی از متاتگ noindex به کار گیری نکرده‌‌‌اید ؟
آیا طریق اکران نتیجه ها گوگل عوض شده میباشد؟ از جمله ممکن میباشد شما لینک و پیوند ۱ گوگل باشید البته اضافه شدن جعبه تولیدها یا این که نقشه‌‌‌‌های دارای ربط به کسب و شغل های محلی سبب ساز گردد، وب سایت شما به نصیب‌های ذیل‌‌‌‌خیس منتقل گردد.
نحوه‌‌‌‌های اجرای بد در seo نیز یکی‌از دلایلی میباشد که می‌‌‌‌تواند به ترافیک وبسایت زخم وارد نماید. مثلا:

فعال‌ساز‌ی کانال محرمانه بلاگ نویسی
تصاحب کردن بک پیوند بیش تر از حد و نامرتبط از دامنه‌‌‌های آموزشی EDU
بک لینک و پیوند‌‌‌‌‌‌‌های مبلغی بی کیفیت
و بقیه مورد ها
به شما سفارش میکنیم برای کسب داده ها در حوزه بک لینک و پیوند چه چیزی است نوشته‌علمی ما‌را مطالعه فرمایید.

در غایت با جواب به‌این سوال ها می‌‌‌‌توانید تا حدودی به بهبود فرآیند عیب یابی یاری فرمائید. ولی محدودیتی در تولید سئوال نیست و شما می‌‌‌‌توانید برای شفافیت زمینه از سوال های بیشتری استعمال نمایید.

همینطور می‌‌‌‌‌توانید برای ارشاد بیشتر از یک کارشناس بهینه سازی امداد بگیرید اما پیش از آن به شما پیشنهاد میشود برای کسب داده ها بیشتر در حوزه چک بهینه سازی تارنما نوشته‌ی‌علمی مارا مطالعه کنید.



رابطه سئو با بهینه سازی نرخ تبدیل


seo نرخ تبدیل چه می باشد و چه گونه عمل می نماید؟ در حالتی‌که با معنی این عبارت آشنا نیستید، سفارش می‌کنیم این یادداشت را در روزنامه شهر محتوا بخوانید. در‌این نوشته ی علمی می‌خواهیم نشان دهیم که اکثری از اقدامات سئو سایت  و ارتقا نرخ تبدیل، یکسان می باشند و با هم همبستگی دارا هستند. با ما همدم باشید.

seo نرخ تبدیل (CRO)
seo نرخ تبدیل
سئو نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) به معنای ارتقا نسبت خریداران به بازدیدکنندگان میباشد. برای seo این شاخص بایستی نظارت نمایید که یوزرها بعداز ورود به تارنما شما چه اقداماتی انجام میدهند و در شرایطی که اقدامات آن‌ها به سود آخری و غرض آن‌ها سبب نمیشود، چرا و چه چیزی از این عمل ممانعت می کند. آن‌گاه سعی نمایید قوانینی را آماده فرمائید که درصد کاربرانی که اقدامات متبوع شمارا انجام میدهند، ارتقا یابد.
 پس در صورتی شما هم با مجموعه بازاریابی محتوایی خویش در ادامه کسب ترافیک های بالا برای سایت خویش می‌باشید، می بایست با جزئیات سئو نرخ تبدیل آشنا بوده و از ترفندهای صحیح برای بالا بردن آن به کار گیری فرمائید.

پیش از هر چیز می بایست بدانید که در‌صورتی‌که شما فروشنده محصولی می باشید و یا این که پیرو ارائه خدماتی در سایت خویش می باشید، تارنما و صفحه ها وب سایت شما می بایست به نحوی پباده سازی گردیده باشند که هر تماشاچی بعداز ورود به تارنما به سمت تبدیل شدن به یک مشتری هدایت خواهد شد. در واقع اکثر تارنما های فروشگاهی با این مقصود ساخته و seo می گردند. تبدیل بازدید کننده به یک مشتری بالفعل به عبارتی اصول سئو نرخ تبدیل می‌باشد که قرار میباشد بیشتر و بهتر با آن آشنا شویم. صفحه های تارنما شما با حق تقدم بندی بایستی برای بالا بردن seo نرخ تبدیل باصرفه گردیده و این وظیفه را به خیر انجام دهند. 

تبدیل (Conversion) چه است؟
تبدیل یک اصطلاح همگانی به بازدید کننده ای از وبسایت شما اطلاق میشود که مقصود تارنما شما‌را کامل شدن می کند. در واقع در صورتی سایت شما برای فروش یک مال یا این که ارائه یک سرویس اجتماعی فعال‌ساز‌ی گردیده باشد، مقصود آن تبدیل کردن بازدیدکننده به خریدار مال شما و به اتمام وصال مراحل خرید میباشد. تبدیل در‌این تعریف‌و‌تمجید به دو نصیب تبدیل کلان و تبدیل خرد تقسیم بندی می گردد. تبدیل کلان به تبدیل یک بازدید کننده فقط به خریدار و تبدیل خرد مرتبط با نام نویسی و وارد کردن ویژگی ها بازدید کننده تارنما میباشد که هنوز در آن خریدی شکل نگرفته میباشد.  

مثال هایی از تبدیل کلان خرید فرآورده از تارنما، درخواست مشورت کردن و اشتراک یک خدمت در وبسایت شما میباشند و مثال هایی از تبدیل خرد نیز دربرگیرنده نام نویسی در خدمت نشانی اینترنتی، اضافه کردن یک اکانت کاربری و اضافه کردن یک متاع به سبد خرید میشود. 

ارتقا نرخ تبدیل 
تعریف و تمجید نرخ تبدیل با سئو نرخ تبدیل مقداری مختلف خواهد بود. seo نرخ تبدیل برای همگی وب سایت ها می‌تواند نسبتاًً تعریف‌و‌تمجید یکسانی داشته باشد ولی تمجید نرخ تبدیل برای وب سایت های متعدد بسته به هدفی که دارا هستند مقداری مختلف خواهد بود. برای یک وب سایت فروشگاهی نرخ تبدیل مرتبط با دفعات مراجعه مخصوص به شخصی می گردد که در آن‌ها خرید شکل می پذیرد. هم اکنون شخص خریدار می‌تواند یکسان باشد. البته برای سایتی که غرض آن فروش اشتراک به یوزرها میباشد، نرخ تبدیل برای هر شخص مخصوص مراجعه کننده به تارنما و خرید اشتراک تمجید شود.

seo نرخ تبدیل در واقع منجر تبدیل شدن یک بازدید کننده بعداز بازدید به خریدار نظارت گردد. این فاکتور با سئو تبدیل برای بهینه سازی یا این که تبلیغات مبلغی برای بالا بردن ترافیک تارنما و ارتقاء تعداد مشتریان مختلف میباشد. این تعریفات بیشتر معطوف به عده ای خواهد بود که روی تارنما شما کلیک می نمایند و یا این که روی کلمه ها کلیدی ترافیک شما تمرکز دارا‌هستند.

طریق به حساب آوردن نرخ تبدیل (Conversion Rate)
هم اکنون که با تعریف و تمجید تبدیل در یک وبسایت آشنا گردیده اید، روش به حساب آوردن نرخ تبدیل سهل وآسان بوده و بعداز مراحل seo نرخ تبدیل یه خرده مضمون‌ دار خیس گردد. نرخ تبدیل در یک بازه از تقسیم تعداد عده ای که در آن بازه تبدیل گردیده اند به تعداد بازدید کنندگان در به عبارتی بازه زمانی به دست میاید. یک نسبت بسیار معمولی که صحبت ها و نتیجه ها بسیار عمیقی با خویش به یار و همدم دارااست. این نرخ می‌تواند غرض بازاریابی محتوایی تارنما شما قرار گرفته و فقط با ارتقا آن در برهه زمانی های هنگامی آینده وب سایت خویش را تبدیل به یک تارنما چیره خواهید نمود. برای شعور بهتر سئو نرخ تبدیل نیز به‌این نمونه دقت نمائید. فکر کنید که شما یک تارنما تجاری و فروشگاهی دارید. هر استفاده کننده در هر توشه مراجعه به وبسایت شما میتواند به یک تبدیل مبدل خواهد شد. در واقع سه مراجعه از یک شخص به وب سایت به مانند سه زمان برای وبسایت شما برای مبدل کردن آن شخص به یک تبدیل خواهد بود.  

هم اکنون ببینیم درین سه گردهمایی بازدید معمولاً چه اتفاقاتی فیس میدهد:

گرد هم آیی اولیه مراجعه مخاطب به تارنما 
 در گردهمایی اولیه مراجعه مخاطب به وبسایت تبدیل چهره نداده و شخص بعداز یک گشت و گذار در وبسایت از آن بیرون میگردد.

گردهمایی دوم مراجعه استفاده کننده به تارنما
استفاده کننده یک وسیله هر یک سری کوچک و ارزان از تارنما خریداری می کند. این خویش یک تبدیل میباشد. 

گردهمایی سه مراجعه استفاده کننده به تارنما 
استفاده کننده مجدد برگشته و این توشه انبوهی از خریدهای گوناگون را از وبسایت داشته میباشد. این یک تبدیل نو برای این شخص خواهد بود. با این اکانت یک شخص با این سه گرد‌همایی بازدید از وب سایت شما در یک برهه زمانی خاص دو تبدیل انجام داده میباشد. درحال حاضر با تقسیم تعداد سفارشات خرید به تعداد تمام جلسات بازدید می‌توانیم نرخ تبدیل را به حساب آوردن نماییم. برای استفاده کننده ذهنی ما در صدر نرخ تبدیل 2 از سه است. 

حالا بیایید این احتساب را برای یک تارنما فروش اشتراک به حساب آوردن کنیم که مقداری قادر است متعدد خیس از وبسایت فروشگاهی باشد. درین وبسایت ها هزاران توشه بازگشت بازدید کننده به تارنما نیز به عبارتی یک توشه تبدیل به حساب آوردن شود.

گرد‌همایی نخستین
 استفاده کننده در وب سایت گشت و گذار کرده و تبدیلی چهره نمی دهد. 

گردهمایی دوم
 مخاطب یک اشتراک ماهانه خریداری می کند و تبدیل شکل می پذیرد.

گرد‌همایی سوم
مخاطب برای قرائت مقاله ها بلاگ و اشتراک خویش به سایت مراجعه می کند و پس از گشت و گذار مجدد از آن بیرون می‌شود. 

در‌این نوع سایت ها فرمول محسابه نرخ تبدیل پاره ای گوناگون خواهد بود. در واقع هر بازدید نمی تواند یک مجال تبدیل باشد. بلکه هر مخاطب منحصربه‌فرد در بازدید خویش می‌تواند مبدل به یک تبدیل خواهد شد. برای احتساب نرخ تبدیل در‌این‌سیرتکامل مواقع تعداد تبدیل ها را تقسیم بر تعداد بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد وبسایت می‌نماییم. به همین آسانی و آب میل کردن نرخ تبدیل برای هر سایتی قابل به حساب آوردن خواهد بود. البته قضیه اساسی در سئو نرخ تبدیل میباشد.

آموزش سئو مطالب سایت


غرض از seo مطالب تارنما ارائه محتوا در قالب نیاز یوزرها میباشد.  سئو سایت در‌حالتی که در پی افزایش بازاریابی محتوا و ارتقا برگشت سرمایه میباشید، می بایست از راهکارهایی استعمال نمایید که درین راستا به شما یاری نمایند.



محتوایی که دارنده سکو بالاییست و ترافیک متعددی را برای وبسایت ساخت و ساز می نماید، همواره در ابتدا حق تقدم هاست. درین مقاله به شما فراگیری میدهیم که چه‌گونه مطالب تارنما را بهینه سازی و seo فرمایید.


1. تایپ کردن محتوای مطلوب برای یوزرها غرض با توکل بر عبارات کلیدی

محتوای وبسایت شما سوای seo برای لغات کلیدی برای مخاطبین مقصود شما، در نتیجه ها کاوش به اکران در نخواهد آمد. البته مراد از عبارات کلیدی در اینجا چه است؟


مراد کلمه ها و عباراتیست که به وسیله مخاطبین شما در موتورهای کاوش سرچ میشوند.


برای تدبیر از این لغت ها می بایست در آغاز بفهمید که:


یوزرها غرض شما جز کدام دسته از اشخاص می‌باشند؟

آن ها به‌دنبال چه اطلاعاتی میگردند؟

چرا آنان به‌این داده ها نیاز دارا هستند؟

آن ها از چه لغت ها کلیدی به کار گیری می نمایند؟

این سوال ها ممکن میباشد که شمارا مشغول موضوعات متعددی نماید، ولی در شکل تقسیم این مورد ها به قسمت های ذیل، این سیرتکامل نخواهد بود.


نظارت و چک مخاطبین: نوع یوزرها مقصود خویش را که می خواهید خدمت یا این که تولید ها خویش را به آنان ارائه دهید شناسایی فرمایید. آن گاه به به عبارتی جایی بروید که‌این یوزرها در فضای آنلاین معمولا در آنجا عده میشوند. بعد از آن با مذاکره با آن‌ها پرداخته و آمارهای متنوعی در رابطه وضعیت مکانی، عادات فردی و غیره از آن‌ها کسب کنید.

جستجوی کلمه ها کلیدی: لغات کلیدی را بیابید که با سرویس ها یا این که محصول ها وب سایت در رابطه بوده و متناسب با نیاز یوزرها هدفتان میباشد.

جستجوی موضوعات: متناسب با لغت ها کلیدی گزینش گردیده دست به جستجوی موضوعاتی بزنید که یوزرها هدفتان عشق و علاقه مند به یادگرفتن و فهمیدن در رابطه آن میباشند.

2. اعتنا به خوانایی مطالب

مطالبی که در ابتدا حاصل کاوش قرار میگیرند همه از یک وبژگی بسیار اصلی برخورداند و آن خوانایی مطالب میباشد.


زمانی که کاربری بر روی سایت شما در حاصل کاوش کلیک می نماید، تک تک قسمت های برگه می‌تواند بر روی ماندن استفاده کننده در وبسایت تاثیر گذار باشد. چنانچه آن ها استارت به قرائت محتوای شیت نمایند، چنین دستاوردی از نظر گوگل حادثه بسیار خوبیست.


این نمایش به‌این مضمون‌ خواهد بود که محتوای کاغذ دارنده اطلاعاتیست که یوزرها از جستجوی عبارات کلیدی پیرو آنان می‌باشند. این سیگنال به Dwell time دارای شهرت میباشد و به معنای ترازو برهه زمانی حضور استفاده کننده در ورقه از لحظه کلیک بر روی وبسایت تا برگشت به حاصل کاوش تفسیر میشود.


خوانایی بیشتر مطالب موجب ارتقا دوران حضور یوزرها در صفحه های وب سایت میشود. برای ارتقا این پارامتر نیاز میباشد که شما از گونه های قابل به کار گیری داده ها در شیت به کار گیری فرمایید. هنگامی که محتوا برای اشخاص بیشتری خوانا باشد، به به عبارتی نسبت یوزرها بیشتری در تارنما باقی میمانند و این زمینه موجب ارتقا درجه وبسایت در نتیجه ها گوگل گردد.


3. محاسبه عمیقتر موضوعات در مطالب

یکی‌از پارامترهای اساسی کسب جایگاه ایجاد محتوایست که به تحلیل عمیق و وسیع یک مسئله بپردازد. این از آن دست پارامترهاییست که روز آپدیت بر اهمیت آن افزوده می‌شود.


ولی چه‌گونه دست به ایجاد چنین مدل محتوایی بزنیم؟


مطالبی با با ارتفاع محتوای بیش تر از 2000 کلمه و واژه بنویسید.

به کنکاش در موضوعاتی بپردازید که دارنده زوایای مختلفی میباشند.

محتواهای کلیه جانبه ساخت و ساز نمایید.

با تحقیق و انجام مطالعات فراوان محتواهای اورجینال و کاربردی ساخت و ساز فرمایید.

4. ارتقاء سرعت تارنما

امروزه یک کدام از آسوده ترین شیوه های افزایش بهینه سازی مطالب، ارتقاء سرعت سایت میباشد.


صفحه های سایت خویش را به نحوی تنظیمات نمائید که سرعت لود آن ارتقاء یابد. هر چقدر سرعت بار گذاری صفحه ها کمتر باشد، احتمال خسته شدن یوزرها از این انتظار بیشتر میباشد. هیچ کسی دوست ندارد که یکجا نشسته و چشم به راه لود صفحه های وب سایت باشد.



چرا سایت من رتبه نمی گیرد ؟ (اشتباه در انتخاب کلمات کلیدی)


چرا تارنما اینجانب درجه نمی گیرد ؟ (نباید های بهینه سازی)
اینجانب سال‌ها میباشد با اکثری از صاحبان وب سایت ها که می خواهند بدانند چرا نمی‌توانند سئو سایت  میان ۵ تا ۱۰ واژه و کلمه کلیدی را در وب سایت‌شان ساختار سازی نمایند، حرف میکنم.

این لغات کلیدی دقیقا به عبارتی کلماتی میباشند که محتوای کسب و کارشان را به خیر و خوبی معرفی می‌نمایند و به مرتبه خوب وصال در آنان، برای این اشخاص بسیار دارای منفعت خواهد بود، پس بسیار منطقی میباشد که علاوه بر محتوا و رعایت اصول seo و لغت ها کلیدی در آن سراغ پیوند سازی داخلی و فرنگی هم بروند.

ولی تجربه به اینجانب اثبات نموده است که‌این ماجرا از نگاه بهینه سازی آنقدرهم دیدنی وجود ندارد.

اینکه شما یک لیست کوتاه از لغت ها کلیدی بسیار شبیه و حتی یکسان را غرض قرار دهید، صحیح مثل این میباشد که وب سایت خودتان را به کناره حلقه بیاندازید تا حسابی مشت و لگد بخورد!

تلاش فرمایید نرم افزار seo خویش را فقط با توکل بر یک لیست شبیه از لغت ها کلیدی آسیب پذیر نکنید و تنها دنبال این نروید که آن عبارات را در محتوای وب سایت تان بگنجانید. شما می‌بایست بیشتر از هر چیز به شیوه خویش یاری فرمائید؛



به همین استدلال
هنگامی که مشتریان به ما مراجعه می‌نمایند، صرفا می خواهند که جایگاه های بهتری در حاصل کاوش داشته باشند. چندان اهمیت ندارد از روش کار بیشتر در رسانه های اجتماعی، جذب ترافیک بیشتر و یا این که مارک سازی باشد! و همگی این ها از روش یک اپلیکیشن seo پیوسته و مداوم سود خواهد بخشید. در قوانینی ممکن میباشد به هیچ عنوان قابل پیش گویی نباشد که تاکتیک های در لحاظ گرفته گردیده در چه مقطع روی بهینه سازی وب سایت شما تاثیر میگذارند ولی در هر هم اکنون خیر ما قادر خواهیم بود از حقیقت فراروگریز کنیم و خیر موتور های کاوش میتوانند این عمل را بکنند. ادامه دادن یک رویکرد صحیح، در غایت به نتیجه ها صحیح خواهد رسید.

یک نمونه بسیار کاربردی
فرضا شما یک کمپانی قابل انعطاف افزاری می‌باشید که سرویس ها مختلفی از قبیل بسط اپلیکیشن، گسترش نرم‌افزار های تلفن همراه و اپلیکیشن crm ارائه می‌دهید. درین وضعیت لغات کلیدی “گسترش اپلیکیشن” و “اپلیکیشن crm” برای کسب و فعالیت شما بسیار اصلی و کارآمد خواهند بود. پس ایده خوب از دید شما این میباشد که‌این عبارات را با چگالی مطلوب در هر برگه از وبسایت تان به فعالیت بگیرید! البته بایستی در لحاظ داشته باشید که وجه منفی و جراحت زننده این فعالیت می‌تواند بیشتر از وجه مثبت و سودمندش باشد.

این ها کلمه ها کلیدی می باشند که سرویس ها و ماهیت کسب و فعالیت شمارا تعریف می‌نمایند. واژه کلیدی “بسط اپلیکیشن” یک واژه و کلمه کلیدی میباشد که به عموم نشان می دهد شما تحت عنوان یک کمپانی چه کاری انجام می‌دهید در حالی که “اپلیکیشن crm” مشتریانی راجع‌به نوع خاصی از اپلیکیشن نویسی را برای شما جذب می‌نماید. در اینجا شایسته ترین فعالیت این میباشد که کلید کلمه و واژه را تنها در صفحه های مرتبط با فعالیت بگیرید.

بدین ترتیب یک کدام از شایسته ترین شرایط ها برای به کار بستن از واژه کلیدی “گسترش اپلیکیشن” ورقه اساسی شما و واژه و کلمه کلیدی ” اپلیکیشن crm” مطلوب برای برگه سرویس و یا این که متاع خاصی میباشد که ارائه می‌دهید.

یک تاکتیک کهن مرسوم و غلط


به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی در مجموع گوشه و کنار وب سایت، یک تاکیک کهن میباشد! در حال حاضر الگوریتم های موتور کاوش پیچیده خیس گردیده اند و در‌حالتی که شما از کلمه ها کلیدی نامرتبط در صفحه ها استعمال فرمایید، زخم متعددی به seo و مرتبه بندی خویش در موتورهای کاوش خواهید زد! در قبال به کار بستن از یک لیست بلند عبارات کلیدی و جستن واژه دارای ربط برای هر قسمت، حرکتی میباشد که ما آن را به شما توصیه می دهیم. علاوه بر این محتوای شما هم می بایست به صورت طبیعی لغت ها کلیدی را در خویش مکان بدهد و گوگل شم نکند که فقط برای تهیه چگالی عبارات را باطن محتوا چپانده‌اید.

قتل نفس !
به کارگیری از محتوای اسکن کمتر از قتل نفس وجود ندارد و در شرایطی‌که که از محتوای نسخه برداری استعمال نمائید علاوه بر نزول مرتبه، حسابی از دیده یوزرها هم خواهید زمین‌خورد. بعضی وقت ها ممکن میباشد هیچ نزول جایگاه ای وجود نداشته باشد و شما مستقیما با یک جریمه از مجموع نتیجه ها کاوش حذف گردید!

از جمله چنانچه شما قصد دارید از واژه و کلمه کلیدی “گسترش اپلیکیشن” در کاغذ سرویس ها خویش استعمال نمائید، به لحاظ ما بهتر میباشد که دیگر از این واژه و کلمه در شیت اساسی به کارگیری نکنید. در قبال برای شیت اساسی واژه کلیدی مانند “کمپانی بسط اپلیکیشن” را در حیث بگیرید یا این که از هر واژه کلیدی دیگری که کمپانی شمارا تعریف نماید، میتوانید به کارگیری نمایید. در حالتی‌که کمپانی شما محلی میباشد و مثلا در گرگان عمل می‌نماید، واژه کلیدی “توسعه و گسترش اپلیکیشن گرگان” قادر است مورد قابل قبولی برای برگه اساسی شما باشد. از این روش احتمال اینکه مشتریان مربوطه وب سایت شما‌را پیدا نمایند، بسیار بیشتر خواهد بود.

لغت ها کلیدی طولانی را دریابید


بسته به محصول ها و یا این که خدماتی که ارائه می‌دهید، بعضا از صفحه ها شما ممکن میباشد طالب استعمال از کلمه ها کلیدی طولانی باشند تا جلوی هدف ها دوگانه را بگیرند.

به عنوان مثال واژه کلیدی ” سرویس ها گسترش نرم‌افزار های گوشی” تنها ۱۱۰ توشه در ماه کاوش میشود ولی می تواند آیتم ارزشمندی در برگه سرویس ها “گسترش نرم افزار” در وبسایت شما باشد. به این دلیل‌که عده ای که از این کلمه و واژه کلیدی وارد وبسایت شما میگردند، دقیقا به عبارتی اشخاصی می باشند که به شما نیاز دارا هستند و به احتمال زیاد از سرویس ها شما به کار گیری خواهند کرد. به هر درحال حاضر تمامی چیز به باطن وبسایت شما بستگی داراست. شما میتوانید هر واژه و کلمه کلیدی را برای هر شیت ای در لحاظ بگیرید.

حتی شما می توانید روی کلمه و واژه کلیدی “موز” برای یک کدام از صفحاتتان فعالیت نمایید ولی در حالتی‌که در آن برگه موز نفروشید، به هیچ فیض ای نخواهید رسید.

هنگامی که شما می دانید از چه کلیدواژه هایی بایستی در وب سایت تان به کار گیری فرمایید، بهتر میباشد از بعضا از راهبرد ها که به شما نشان میدهند وبسایت شما نسبت به مورد ها گزینه نظرتان seo گردیده اند و یا این که نه پیروی فرمائید. در پی گریزی به کل کارهایی که بایستی درین خصوص انجام دهید، خوا هیم زد.
مدام از لغات کلیدی مربوط به شیت به کار گیری فرمایید. صرفا در شرایطی که که شیت شما با ورقه دیگر دارای ربط میباشد از یک واژه و کلمه کلیدی در هر دو آن ها به کار گیری فرمائید و در غیر این شکل در‌حالتی که واژه کلیدی مطابقت و همخوانی بر کاغذ وجود ندارد، آن ورقه را دستکم فعلا از منزلت بیرون فرمایید.
شما می‌بایست بدانید که به چه واحد سنجش و کجا از لغات کلیدی به کارگیری نمائید. چگالی مطلوب و به کارگیری از کلمه ها کلیدی در توضیحات متا، تیتر، گزاره ها و ذیل عنا وین را فراموش نکنید. رعایت این مقررات میباشد که سبب ساز میشود شیت شما با آن واژه و کلمه شناخته گردد.
بیشتر از حد seo نکنید؛ (Over optimize) وقتی که میبینید یک کاغذ نسبت به یک واژه و کلمه مقاومت می‌نماید، سئو را متوقف فرمایید به دلیل آن که سئو بیشتر از حد عادی ممکن میباشد در غایت برای شما از طرف گوگل جریمه به همدم داشته باشد. بیشتر از حد معمول و به طور غیر طبیعی هم کلمه ها کلیدی را وارد برگه نکنید. یکی از دو توشه برای محتوای عادی مطلوب میباشد البته به شرط اینکه به طور طبیعی مکان داده خواهد شد خیر اینکه به تحمیل چپانده گردد.
فیض گیری و یک سفارش
در صورتی‌که از تاکتیک هایی که در ابتدا ارائه شد، پیروی نمایید، اقبال خیر و خوبی برای جایگاه به دست آوردن در نتیجه ها گوگل و دیگر موتور های کاوش خواهید داشت. در‌حالتی که لغت ها کلیدی شما به حیث موضعی دارای ربط باشند، شما یک سری پلکان برای بدست آوردن جایگاه هایی که انتظار دارید، جلوترخواهید بود. این مورد که صاحبان وب سایت با استناد به محتوای برگه عبارات کلیدی مربوط به آن را پیدا نمایند، بسیار ضروری میباشد.