مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

مقالات سئو وب سایت

مرجع رسمی مقالات سئو

اهمیت ریچ انسر در سئو:


۵ غلط رایج seo که می بایست از آن اجتناب نمائید:
اسکن کردن کلمه ها کلیدی:
برخی اوقات صاحبان کسب و عمل تازه بدترین معاند خویش می باشند. برای خریداری کردن  سئو سایت   جایگاه بالا در جستجوی یک واژه خاص در موتورهای کاوش (SERP)، شما می بایست با یک جریان همیشگی برای تارنما خویش محتوای جدید و گرانبها ساخت‌و‌ساز نمایید که به خواننده گان خویش راه و روش های جدیدی برای استعمال از تولید ها و سرویس ها شما در سمت و سوی بهبود معاش ارائه دهید.

با این اکنون، وقتی که یکسری کاغذ اینترنت چندین واژه و کلمه کلیدی شبیه داشته باشد، گوگل می بایست تصمیم بگیرد کدام صفحه های بالاترین جایگاه را داشته باشند. اصولا، محتوای مو جود در هر ورقه برای اکران ها رقابت می نماید، این بدان مفهوم میباشد که حتی یک مقاله عالی چنانچه از کلمه ها کلیدی به کارگیری نکند، قادر است در نتیجه ها کاوش سکو خویش را از دست داده و در صفحه های کاوش به سمت ذیل تکان نماید.

این استراتژی ناقص تحت عنوان ناکارآمدی لغات کلیدی (Keyword Cannibalization) شناخته شده‌است، چون کارایی های زیاد شما به وسیله صفحه ها دیگر تارنما بی بها میگردد. شما می‌توانید از این خطا مرگبار با استعمال از ابزارهای سئو عبارات کلیدی مانند Google Keyword Planner، Word Tracker و یا این که kwfinder اجتناب نمایید تا مطمئن گردید که هر ورقه ای در وبسایت شما، یک واژه و کلمه کلیدی منحصر داراست.

 

برچسب ها و تعریف های تیتر همگانی یا این که غیر مو جود:
یکی‌از اصلی ترین و لبریز هزینه ترین خطاها که مدیران تارنما های نو مرتکب میشوند، عدم ارائه یک تیتر مخصوص و متادیتای بسیار توصیفی برای هر کاغذ اینترنت میباشد. تیتر های توصیفی (یا این که شیت)، تگ ها و توضیحات متا بسیار اصلی میباشند چون شایسته ترین زمان را برای هدایت جستجوگران به سایت کسب و فعالیت شما ارائه می‌دهند. در مبحث بهینه سازی به کارگیری از تگ تیتر برای هر ورقه یکی مهم ترین و معمولی ترین کارهایی میباشد که می‌توانید انجام دهید.

گوگل ۱۶۰ کاراکتر از تعریف هر برگه از تارنما شما‌را برای هدایت جستجوگران می‌خواند، بدین ترتیب تعداد کاراکترهای متا تگ توضیحات بسیار اساسی میباشد. از متا تگ توضیحات تحت عنوان یک معرفی کوچک برای اطلاع دادن به جستجوگرهای اینترنت در زمینه ی اسم تجاری خویش به کار گیری نمایید. Yoast پیشنهاد می نماید که توضیحات متا مشتمل بر یک فراخوان (call-to-action)، کلید واژه و کلمه تمرکزی کاغذ و مشورت کردن عملی باشد که خواننده‌گان را ناچار به کلیک روی پیوند نماید.

 

تجربه تلخ برای یوزرها گوشی:
امروزه ۶۰ درصد از یوزرها اینترنت از روش دستگاه های موبایل به وب دسترسی پیدا می نمایند، به‌این مضمون‌ که پباده سازی عکس العمل گرا دیگر ازروی اختیار وجود ندارد، مگر اینکه حیف کردن مشتریان برای شما اصلی نباشد. پژوهش ها Adobe نشان می‌دهد که به طور تقریب ۸۰ درصد از بازدیدکنندگان در شرایطی که یک کاغذ در دستگاه آنان به صدق نشان داده نشود، آن را رخنه‌ می نمایند. اطمینان نتایج فرمائید که هر بازدید کننده دارنده شایسته ترین تجربه کاربری ممکن میباشد، فرقی نمی نماید که آن ها از روش یک موبایل هوشمند، تبلت یا این که دسکتاپ به تارنما فروشگاهی یا این که وب لاگ کسب و عمل شما می‌آیند.

 

بار گذاری آرام صفحه ها:
امروزه یک تارنما یا این که ورقه ای که به آرامی بار گذاری می‌شود، نرخ پریدن (bounce rates) متعددی را اخذ می نماید. عارضه ها متعددی وجود داراست که ممکن میباشد سبب لود آرام وب سایت شما خواهد شد: تغییر تحول مسیرها (redirects)، تصاویر وسیع و یا این که عدم به کارگیری از کانال های توزیع محتوا (CDN).

چنانچه می‌خواهید جایگاه تارنما خویش را بهبود ببخشید، بایستی شایسته ترین تجربه ممکن را در دست یوزرها خویش قرار دهید و این بدان معنا میباشد که بازه بار گذاری صفحه های خویش را به دست‌کم برسانید. در آغاز، بازه لود شیت خویش را با ابزار هایی مانند Google PageSpeed Insights یا این که Pingdom و یا این که بقیه ابزارهای محاسبه سرعت بار گذاری تارنما آزمایش فرمائید.

در حالتی که تارنما شما آرام باشد، میتوانید چهار گزینه تحت را برای بهبود بازه بار گذاری آن انجام دهید:

مقر داده خویش را به صورت تروتمیز seo نمایید.
مجموع لینک و پیوند های شکسته را تعمیر نمائید.
خدمت میزبانی اینترنت سریع و مطلوب پیدا نمائید.
به‌دنبال رفع ایرادات تم یا این که قالب سایت خویش باشید.
 

در نظر نگرفتن seo محلی:
برای اینکه شما بتوانید در صفحه های نتیجه ها کاوش در جایگاه های بالا قرار بگیرید، مواقعی زیرا seo تارنما برای جستجوی موبایلی، تجربه استفاده کننده و کارایی بسیار اصلی می باشند. ولی موضوعی که بخش اعظمی از صاحبان کسب و فعالیت آن را نادیده می‌گیرند، seo برای بازارهای محلی میباشد.

seo محلی به چه مضمون‌ میباشد؟ شما می‌توانید کسب و عمل خویش را در خدمت هایی زیرا Google Places (مانند Google My Business یا این که Google Maps میباشد)، MerchantCircle ،Yelp و دیگر وب سایت های کسب و عمل متمرکز بر محل نام نویسی فرمائید. اطمینان نتایج نمائید که تارنما کسب و فعالیت شما کل داده ها مرتبط با مخاطبین را دارا میباشد – برای مثال شماره تلفن، نشانی و مسیر ها – و از عنا وین کاغذ و توضیحات متا برای افزودن عبارات کلیدی ناحیه ای به کار گیری نمایید.

لینک دادن از صفحات اصلی به صفحات داخلی


پیوند دادن از صفحه های مهم قادر است برای شیت‌هایی که سئو سایت  محتوای متعددی ندارند یا این که جزو منوی مهم نیستند امداد‌کننده باشد. در چنین مواقعی می‌قدرت بیان کرد ممکن میباشد گوگل برای محتوا (یا این که لینک و پیوند‌هایی که به آن داده میشود) به اندازه‌ای که می بایست قیمت قائل نشود. در شرایطی‌که یک شیت به روش چشمگیری پیوند داخلی اخذ نکند، بها خالص لینک و پیوند جریان پیدا نمی‌نماید و شیت ممکن میباشد جایگاه نیکی کسب نکند.

حتی در صورتی این برگه پیوند‌های فرنگی فراوانی داشته باشد، سوای داشتن یک ساختار پیوند‌سازی داخلی مطلوب، نمی‌تواند قیمت خالص لینک و پیوند را به جریان بیاندازد. اهمیت پیوند سازی داخلی تاحدی میباشد که گفته میگردد می‌قدرت درجه تارنما را فقط با استعمال از این تکنیک بالا موفقیت. توضیحات بیشتر را اینجا مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :  ریدایرکت و نقش آن در seo
تگ‌ های کانونیکال canonical
یکی‌از نکات seo در ساخت و ساز محتوا به کارگیری از تگ‌‌های کنونیکال میباشد. در شرایطی‌که از یک سیستم رئیس محتوای خوب که به صدق فعال سازی گردیده به کارگیری می کنید، این آیتم به خودی خویش حل می شود. در‌حالتی که از لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی یا این که قالب‌های فردی به کار گیری می کنید، ممکن میباشد نقص‌ تولید خواهد شد. نداشتن تگ‌های کانونیکال پایان جهان وجود ندارد البته بایستی نظارت نمایید و ملاحظه کنید آن ها در دسترس می‌باشند، به صدق مصرف شده‌اند و به URL درست اشاره دارا هستند. چیزهایی می‌باشند که بایستی به آنان دقت نمائید:

Http در مقابل Https
داشتن www یا این که نداشتن آن
مورد ها بالا ممکن میباشد سبب ساز شوند گوگل یک سری نشانی متفاوت را برای یک محتوا شناسایی نماید. اما گه گاه گوگل قادر است اشتباهاتی را که دراین باره انجام میگردد تشخیص دهد و نادیده بگیرد. با این درحال حاضر بهتر میباشد هنگامی که میخواهید محتوا را منتشر فرمایید یا این که برهه زمانی کوتاهی بعداز آن، این گزینه را نظارت نمایید و مطمئن گردید اشتباهی فیس نداده میباشد. در غیر این شکل ممکن میباشد گوگل محتوا را تکراری یا این که اسکن تشخیص دهد و با افت جایگاه مواجه گردید.

اسکیمای تیم‌ داده‌ها (dataset)
در شرایطی که در محتوای خویش از نوعی تیم‌داده یا این که دیتا ست به کارگیری میکنید، بهتر میباشد کد اسکیمای مرتبط با آن را نیز به عمل ببرید. براین اساس موتورهای جست‌وجو مفاد محتوا را متوجه میگردند. آنگاه در حالتی‌که گروه‌داده‌ها را فهم و شعور شوند و شیت آیتم اعتماد قرار گیرد، ممکن میباشد بتوانید از ریچ اسنیپت‌ها در گوگل منفعت ببرید.

اهمیت سئو تصاویر
با صرفه‌‌سازی تصاویر یکی‌از دیگر از نکات کلیدی بهینه سازی در ایجاد محتوا میباشد. کمپین‌های لینک و پیوند‌سازی محتوامحور معمولا موادتشکیل دهنده بصری قدرتمندی دارا هستند؛ عناصری مانند عکس‌ها یا این که آیکون‌های سفارشی. در شرایطی که باصرفه‌سازی نشوند، برگه را نماید می‌نمایند.

در مرحله نخستین بایستی وسعت کل عکس‌ها را نادر فرمایید این عمل با گاز لود وبسایت یاری می‌نماید. در‌صورتی‌که قصد داشته باشید بلاگرها و ژورنالیست‌ها را به وب سایت خویش جذب فرمائید، که معمولا با تلفن همراه عمل می‌نمایند و ممکن میباشد سرعت نت بالایی نداشته باشند، زمینه سرعت بارگذاری وب سایت اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌نماید.

با صرفه‌سازی اسم عکس‌ها و متن جایگزین آنها را فراموش نکنید. این عمل منجر میگردد گوگل تصاویر را بهتر شعور نماید.

محاسبه و بررسی سایت
تعقیب کردن معیار برد محتوایی که منتشر کرده‌اید یک ضرورت میباشد. ابزارهای مختلفی برای ارزیابی وب سایت وجود دارااست. علاوه بر نحوه‌های اساسی، طرق دیگری برای همگام‌سازی با شبکه‌های دیگر نیز وجود دارااست که بایستی در شکل قابلیت از آن ها استعمال نمایید. بیایید با نحوه‌های نخستین ابتدا کنیم:

گوگل آنالیتیکس/ GTM کد
این یک ابزار ارزیابی کلاسیک میباشد و متاسفم که بیان‌کنم به کار گیری از آن را بیشتر از یک گشوده از دست داده‌ام! هیچ چیز بدتر از آن وجود ندارد که یک محتوا بسیار برنده کار نموده باشد البته داده ها آن را در گوگل آنالیتیکس نتوانید مشاهده کنید.

اما در این‌حالت هنوز هم میتوانید پیوند‌های داخلی تازه را اندازه‌گیری فرمایید البته وسعت متعددی از ترافیکی را که می بایست ردیابی می‌کردید از دست داده‌اید.

کمی از ترافیک ممکن میباشد به سوی تارنما اساسی‌تان روان گردیده باشد، ممکن میباشد به تعامل باعث گردیده باشد یا این که بازدیدکننده‌ها به مشتری تبدیل گردیده باشند به هر حالا شما این داده ها را برای مدام از دست داده‌اید.

به غیر از محاسبه کردن در فاز آزمایش، طرق دیگری هم می‌باشد که ملاحظه کنید یک محتوا در آنالیتیکس به صحت کار می‌نماید یا این که نه.

معمولی‌ترین رویکرد این میباشد که به نصیب content بروید و مشاهده کنید محتوا اکران داده میشود یا این که خیر. در‌صورتی‌که ترافیک آن تحت میباشد، روی محتوا کلیک فرمایید. می بایست چیزی مشابه این را مشاهده کنید.

رپورتاژ آگهی یا ریپورتاژ آگهی یا Advertorial چیست؟


رپورتاژ اطلاع رسانی چه چیزی است ؟
رپورتاژ اطلاع رسانی ترجمه لغت Advertorial میباشد که از ادغام دو لغت Editorial و Advertisement به وجود آمده میباشد.  سئو سایت رپورتاژ اطلاع رسانی در واقع گزارشی بی‌طرفانه میباشد که پیرامون مسئله، مارک یا این که محصولی خاص، اطلاعاتی در دست استفاده کننده قرار می دهد. رپورتاژ اطلاع رسانی از وضعیت تبلیغاتی بیرون گردیده و داده ها، گزارش یا این که خبر سودمندی را در دست استفاده کننده قرار می دهد. از این رو برای یوزرها جذابیت قابل توجهی دارااست. رپورتاژ اطلاع رسانی داده ها مفیدی از فرآورده یا این که سرویس کسب‌وکار شما ارائه می دهد و باعث میشود استفاده کننده با آن آشنا گردیده و داده ها بیشتری پیرامون فرآورده یا این که سرویس موردنظر کسب نماید.

همینطور میتوانید از تصویر، کلیپ ، نمودار و … جهت انتقال هرچه بهتر پیام خویش به استفاده کننده در رپورتاژ اطلاع رسانی به کارگیری فرمایید. به علاوه توجه نمائید عبارت رپورتاژ اطلاع رسانی در صدر یا این که زیر محتوای شما درج خواهد شد. این عمل هم به نظر اخلاقی و احترام به کاربر و هم از نظر گوگل واجب میباشد.

غرض از رپورتاژ اطلاع رسانی
مقصود از محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی این میباشد که با به کارگیری از محتوای خبری یا این که آموزشی به استفاده کننده احساس و فهم و شعور قابل قبولی از مارک یا این که فرآورده خویش انتقال دهید. از فرصتی که رپورتاژ اطلاع رسانی برایتان پیش می آورد، به کار گیری کرده و برندسازی نمائید. بهتر میباشد که محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی به طور یک ماجرا ملموس و حقیقی باشد تا مخاطب از تلاوت آن لذت برده و هیچ سیرتکامل زور و زور محصولی در آن وجود نداشته باشد.

پژوهش ها نشان داده میباشد که عموم به طور تقریب به عبارتی هنگامی که برای مطالعه محتوای عادی و فارغ از هیچ‌سیرتکامل مقصود تبلیغاتی می گذارند، برای مطالعه رپورتاژهای تبلیغاتی نیز صرف می نمایند. در فیض می توانید از این‌سیرتکامل رپورتاژ اطلاع رسانی‌ها جهت ارتقاء مخاطبین وب سایت خویش بسیار به کار گیری فرمایید.

گونه های رپورتاژ اطلاع رسانی
تبلیغات رپورتاژ به صورت های مختلفی انجام می‌گردد و گونه های آن بسیار زیاد میباشد. ولی از اثرگذار ترین و مهم‌ترین آنان می شود به تبلیغات رسانه ای (رادیو یا این که تلویزیون)، تبلیغات نوشتاری (خبر نامه ها و خبر نامه ها) و تبلیغات اینترنتی (تارنما ها و روزنامه ها) اشاره نمود.

در وبسایت های اینترنتی – نوشته‌ی علمی بازنویسی گردیده (محتوای فروش)
در رسانه های تلویزیونی – پیام های بازرگانی
در سینما – تیزر و تریلر های تبلیغاتی
در نشریات و جراید – ردیف های متنی در پاورقی
در رادیو و پادکست – اسم بردن از مارک ها در آخر هر نرم افزار یا این که شکاف تحت عنوان حامی مالی
مزایای رپورتاژ اطلاع رسانی
1. ارتقاء سکو گوگل
در شرایطی‌که شما هم صاحب و مالک تارنما و یا این که کسب‌وکار خویش میباشید، احتمالا می دانید که جایگاه تارنما شما در گوگل بسیار دارای اهمیت میباشد. یکی راه و روش‌هایی که منجر می گردد الگوریتم‌های گوگل، تارنما شمارا در جایگاه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک و پیوند میباشد. اخذ بک‌پیوند از وبسایت‌های پر بازدید و دارای اعتبار گوناگون سبب ساز میشود جایگاه شما در گوگل ارتقا پیدا نماید و بر بهبود بهینه سازی تارنما شما تاثیر اکثری دارااست. چون این دسته از وبسایت‌ها Domain Authority (اعتبار دامنه) بالایی دارا هستند و بک‌پیوند از چنین وب سایت‌هایی، موتورهای کاوش را ترغیب می‌نماید تا شمارا نیز دربین وب سایت‌های سکو برتر خویش اکران دهد.

رپورتاژ اطلاع رسانی مدام در وب سایت منتشرکننده باقی میماند و این قضیه تاثیر متعددی بر روی سکو بهینه سازی وب سایت شما دارااست. توجه خواهد شد که مسلما رپورتاژ  و پیوند وب سایت خویش را در وبسایت‌های دارای اعتبار منتشر نمائید چون در غیر این شکل برای وبسایت شما از لحاظ گوگل برخورد منفی خواهد داشت.

2. ارتقاء بازدید وبسایت
از آنجایی که تارنما‌های منتشرکننده اکثر زمان ها ترافیک بالایی دارا‌هستند، یوزرها متعددی رپورتاژ شما‌را چشم و با کلیک بر لینک و پیوند‌هایی که شما در انتهای رپورتاژ اطلاع رسانی قرار داده‌اید، وارد وبسایت شما می شوند. در سود تکثیر رپورتاژ در تارنما‌هایی با بازدید بالا سبب ارتقا بازدید وب سایت شما می شود.

3. بهبود علم مخاطبان
برخلاف تبلیغات مرسوم که با اغراق کارایی می‌نماید، دقت یوزرها را به خویش جلب نماید، در رپورتاژ اطلاع رسانی سعی در این میباشد که با محتوای جذاب، اثرگذار و قانع‌کننده، یوزرها را به مارک یا این که متاع خویش عشق و علاقه‌مند کرده و از این طرز علم یوزرها را پیرامون مسئله و یا این که محصولی خاص ارتقاء دهد و داده ها جدیدی در اختیارشان بگذارد.

4. تبدیل کاربر به مشتری 
عملکرد نمایید علاوه بر دادن داده ها و معرفی فرآورده خویش، در استفاده کننده شم نیاز تولید فرمایید. در‌این‌حالت‌ وقتی که استفاده کننده به انتهای رپورتاژ اطلاع رسانی می رسد، بر روی پیوند‌های جانور کلیک کرده و با ورود به تارنما شما و بازدید از محصولاتتان، احتمال خرید ارتقا مییابد.

مختصات محتوا در رپورتاژ اطلاع رسانی یا این که خبری
متن ریپورتاژ نشان ندهد که یک تبلیغ میباشد، انگار در حالا آگهی مطلبی میباشید.
در رپورتاژ صرفا تامل seo نباشید و حس خواننده از متن رپورتاژ بسیار اصلی میباشد.
حدود 1000 کلمه و واژه باشد و 4 تا 5 لینک و پیوند nofollow در آن قرار گیرد و دست‌کم یک عکس دیدنی بهینه سازی گردیده داشته باشد.
لینک و پیوند ها در محتوای رپورتاژ بر واژه و کلمه کلیدی خاصی تمرکز داشته باشند (درین بخش به طبع مشورت بگیرید)
اصول seo در کل رپورتاژ اطلاع رسانی رعایت خواهد شد.
به چه شکل یک رپورتاژ اطلاع رسانی مؤثر بنویسیم
رپرتاژ اطلاع رسانی‌ها تبلیغات عادی نیستند، رپرتاژ اطلاع رسانی‌ها روایت‌اند. آنان نباید به آسانی مواقعی را تکرار نمایند که در تبلیغات به آن اشاره شده‌است. نگارش اکثری از رپرتاژ اطلاع رسانی‌هایی که در خبرنامه‌ی ما به چاپ میرسد بر عهده‌ی اینجانب میباشد؛ و اینها درس‌هایی میباشند که اینجانب آموخته‌ام:

۱. کوشش نکنید به مجموع روایت مشتریان‌تان بپردازید
تمرکز خویش را بر یک جنبه‌ی جذاب‌اعتنا از کسب‌وکارشتان بگذارید؛ از جمله: چطور استارت به عمل کردید، اجرو پاداش‌ی مهمی که چیره گردیده‌اید، سرویس ها جدیدی که ارائه می‌دهید و ...

۲. رخ‌ای برای کسب‌وکارها ساخت‌و‌ساز فرمائید
قصه‌هایی که راجع‌به افراد باشد، گیرا خیس از قصه‌هایی‌ میباشد که درباره ی تشکیلات و سازمان‌ها باشند. به ماجرا‌هایی راجع به صاحبان آن شغل ها بپردازید، در مورد خانوادشان، کارمندان‌شان و مشتریان‌شان. عملکرد فرمایید تصاویری از افرادی که در زمینه ی آن ها می‌نویسید به متن اضافه فرمائید.

۳. راجع به چیزهایی بنویسید که برای خواننده‌ها جذاب باشد
مقالاتی درخصوص اینکه چطور کسب‌وکارها به مشتریان‌شان امداد کرده‌اند تا کارشان را به‌طور خاصی خوب انجام بدهند. این طریق یک کدام از شایسته ترین ساختارها برای ارائه‌ی تصدیق مشتریان میباشد.

۴. بی آلایش، جالب و جاری بنویسید
از لهجه معمولی و محاوره‌ای به کارگیری نمایید و از کاربرد جملا‌ت و گزاره‌های طولانی بپرهیزید. از تیترهای قادر استعمال فرمایید و مطمئن گردید برای هر عکس توضیحاتی نوشته‌اید. پژوهش ها نشان میدهند حتی اشخاصی که مقاله ها را نمی‌خوانند، سرتیترها و توضیحات عکس‌ها را مطالعه می‌نمایند.

نکات اساسی در رپورتاژ اطلاع رسانی
مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید رپورتاژ اطلاع رسانی بایستی به آنان دقت نمائید، عبارتند از:

رپورتاژ خویش را در وبسایت های مربوط به کسب و کارتان منتشر نمایید و اعتنا فرمایید که تا حد ممکن وب سایت اطلاع رسانی دهنده از دید موضوعی و محتوایی به تارنما شما مجاورت باشد.
معمولا تارنما های خبرگذاری، وبسایت های بسیار قابل قبولی برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی میباشند.
بازدید وب سایت متبوع را آیتم آنالیز قرار دهید و نظارت نمائید که در حوزه کاری متبوع، این تارنما چه معیار بازدید دارااست. هر چه واحد سنجش بازدید وب سایت و کاربر علاقمندی که دارااست بیشتر باشد، میتواند اثر گذاری بیشتری برای شما ساخت نماید.
 به اعتبار دامنه و قدمت دامنه وبسایت متبوع اعتنا نمائید. وبسایت هایی که اعتبار دامنه فراتر از 50 دارا هستند، وبسایت های قابل قبولی می باشند.
به امتیاز اسپم یا این که spam score وبسایت اطلاع رسانی دهنده دقت نمایید. وبسایت هایی که spam score آنها میان صفر تا سه میباشد، تارنما های قابل قبولی میباشند.
مقطع مطلوب برای تکثیر رپورتاژ اطلاع رسانی
در واقعیت، رپورتاژ اطلاع رسانی نوعی دوپینگ برای تارنما به حساب آورده می شود. شما وقتی دوپینگ میکنید که در رقابت تنگانگ با رقبایتان باشید. بنابراین می قدرت اذعان کرد، شایسته ترین مقطع برای نشر رپورتاژ اطلاع رسانی وقتی میباشد که تارنما شما در لغات و کلمه ها کلیدی متبوع، در کاغذ نخستین گوگل قراردارد.

درین دوران، با نشر رپورتاژ اطلاع رسانی، درجه تارنما شما در کلمه ها کلیدی موردنظر ارتقاء پیدا می نماید و فراتر از رقبا قرار می‌گیرد. پس فیض می‌گیریم خرید رپورتاژ اطلاع رسانی هنگامی برای شما کارآمد و اثر گذار میباشد که در عبارات کلیدی غرض تان، رده قابل قبولی داشته باشید و دست‌کم در برگه اولیه یا این که دوم گوگل قرار گرفته باشید. درین وضعیت شما با خرید بک پیوند همیشگی از وبسایت های پر طرفدار و دارای اعتبار، سکو خویش را نزد الگوریتم های گوگل بهبود میبخشید.

رپورتاژ اطلاع رسانی را در کجا منتشر کنیم؟
اعتنا نمائید رپورتاژ خویش را در وبسایت‌های دارای اعتبار و گزینه تایید گوگل انتشار دهید. در اکثری از مواقع ما یحتاج میباشد هزینه‌ای بابت تکثیر این رپورتاژ به وب سایت متشرکننده پرداخت نمایید. قابل ذکر میباشد محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که هم برای آفریننده و هم برای منتشرکننده موثر واقع گردد. از این رو حدود 80% درصد ناشران و وب سایت‌های پر طرفدار از انتشار رپورتاژ اطلاع رسانی‌ها استقبال می‌نمایند و این درصد روز‌‌به‌روز در اکنون ارتقا میباشد. پس میتوانید با خاطر ریلکس وبسایت مطلوب با پرسونای خویش را تعیین کرده و محتوای رپورتاژ اطلاع رسانی جذابی ساخت و ساز فرمایید.

بخش اعظمی می بایست‌ها و نباید‌ها در شیوه تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی وجود داراست. رعایت این مورد ها در تایپ کردن رپورتاژ اطلاع رسانی اکثری از یوزرها را به مخاطبان وبسایت شما و اکثری از بازدیدکننده‌ها را به مشتری تبدیل می‌نماید.

چرا بهتر میباشد رئیس رپورتاژ اطلاع رسانی خویش را به کمپانی ما بسپارید؟
ایزی اینترنت با سالیان عمل در حوزه سرویس ها seo ضمن دانایی از اصول و قواعد بهینه سازی رپورتاژهای متناسب با نیاز شما‌را ساخت می‌نماید.
ایزی اینترنت سرویس ها کاملی در حوزه بهینه سازی و ساخت سایت ارائه می‌نماید و از آن‌جا که با تیم‌های خبری متعدد در رابطه میباشد ضمن ارائه  سرویس ها رپورتاژ اطلاع رسانی ماهر، محتوای شمارا در وب سایت‌های دارای اعتبار مربوط به حوزه کاری تان نشر خواهد اعطا کرد.
فراموش نکنید محتوای رپورتاژ هر چقدر خوشگل و مفید باشد، در صورتی‌که از اصول بهینه سازی پیروی نکرده باشد به طبع بازدید کننده متعددی نخواهد داشت و اثر گذاری آن مناسب نخواهد بود.
درصورتی‌که رپورتاژ با درایت بی نقص تهیه و تنظیم خواهد شد بازدهی مطلوبی خواهد داشت ولی لینک و پیوند دهی نا مطلوب و نامطلوب ریسک جریمه شدن وبسایت را ارتقا می دهد.
کارشناسان ایزی اینترنت در کنار شما میباشند تا با ارائه مشورت به شما در ارائه یک رپورتاژ اطلاع رسانی مطلوب یاری نمایند.

بازاریابی محتوا با تولید محتوا چه تفاوتی دارد؟


در حالتی که بخواهیم ایجاد محتوا را خیلی بی آلایش تعریف و تمجید کنیم می بایست بگوئیم   سئو سایت  که روند ساخت‌و‌ساز، نشر و به اشتراک‌گذاری هرگونه محتوای دیجیتالی دربرگیرنده متن (نوشته)، عکس، کلیپ، پوشه صوتی (پادکست) و ... را ایجاد محتوا می‌نامند. ولی این روند هنگامی به بازاریابی محتوا تبدیل می‌گردد که برای ساخت‌و‌ساز و تکثیر این محتوا یک غرض اقتصادی رقم خورده باشد. در واقع می‌اقتدار اذعان کرد که فرآیند گسترش ایجاد محتوا و کسب درآمد نتیجه ها از آن را بازاریابی محتوا میگویند. با این تعاریف می بایست خاطرنشان کرد که‌این دو آیتم در واقعیت با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ داشته و هر دو با یکدیگر مفهوم خواهند اعطا کرد.

بزرگان این حوزه از تیتر دیگری نیز برای بازاریابی محتوا استعمال می‌نمایند. به عقیده این اشخاص، بازاریابی محتوا یعنی ارائه داده ها اثر گذار از یک مارک که باعث به ارتقا درایت و داده ها مخاطبین میشود. خیلی از تجارت های پیروز دراین مورد با ارائه محتوای آموزشی و ارائه داده ها اصلی به یوزرها، توانسته اند در آنلاین مارکتینگ مقام ویژه ای کسب نمایند. به این دلیل‌که به طور تقریبً کل یوزرها پیش از اینکه تمایل به خرید و تهیه و تنظیم خدمت یا این که کالایی خاص بگیرند، در آغاز رغبت خیلی متعددی به کسب داده ها مربوطه دارا‌هستند. ارتقاء دوراندیشی یوزرها اولی گام برای دستیابی به چنین موقعیتی میباشد.

بازاریابی محتوا یک استراتژی کارکشته و طولانی مقطع برای مستحکم کردن یک مارک میباشد. روشی که با یاری آن خیر فقط مارک شما پر اسم و رسم و وسیع‌خیس می گردد، بلکه به واسطه آن شما گام مهمی‌ در قضیه کسب درآمد ماهر و تقویت تجارت خویش برداشته‌اید.

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: سه ترند بازاریابی محتوا در سال 2018

 
ساخت‌و‌ساز و بازاریابی محتوا چطور میتواند برای تجارت ما اثرگذار باشد؟
به عنوان مثال مهم‌ترین دلایلی که موسسات متعدد متعددی نمی‌توانند به صدق از این نوع بازاریابی منفعت ببرند این میباشد که اکثر وقت ها آنها آشنایی کافی و صحت از بازاریابی محتوا و مزایای آن ندارند. همینطور داده ها بسیار یه خرده‌ درخصوص طریق پیاده سازی و استعمال درست از آن دارا هستند.

اثرات بازاریابی محتوا در دو دسته کلی تقسیم میگردد. دسته اثرات نصفه محسوس و دسته اثرات محسوس. ما پیرو اثرات مثبت بازاریابی محتوا در‌این دو دسته را چک خوا هیم کرد :

 

مزایای نصفه محسوس بازاریابی محتوا
- تقویت و آوازه مارک
ساخت و ساز محتوای مطلوب سبب میشود تا مخاطبین شما چیزی برای حرف کردن و به اشتراک گذاری آن با دیگر افراد داشته باشند. هنگامی آن‌ها در زمینه ی محتوایی که در تارنما یا این که کانال اجتماعی شما وجود داراست سخن می‌نمایند، درواقع در اکنون کلام کردن درباره با خویش تجارت و مارک شما می‌باشند. فی مابین این سخن ها در اکثر وقت ها موردها چیزهای گوناگونی به اشتراک نهاده می گردد. این چیزها می توانند پیوند مطالب شما، تصاویر اینفوگرافیک، ویدئوها و اکثری دیگر از اشکال محتوا باشند. چنین چیزی به ارتقا محبوبیت مارک شما یاری شایانی می‌نماید و ارتقا محبوبیت و آوازه یک مارک به عبارتی کلید برد پایانی شما خواهد بود. این مورد حتی در صورتی‌که بعضا از یوزرها حتی اسم مارک شما‌را نشنیده باشند نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت.

 

- کسب احترام و تحسین از حیث یوزرها و دیگر تجارت ها
یک محتوای خوب که از روش یک بازاریابی محتوای درست به نشر درآمده باشد و بتواند نیازها و داده ها مورد نیاز را ارائه نماید، امکان این را دارااست تا تجارت شمارا آیتم تحسین همگان قرار دهد. اینکه بخواهید از نگرش مخاطبین قابل احترام و تحسین برانگیز به لحاظ بیائید قضیه ای میباشد که نیاز به جلب دقت و اعتماد آنان دارااست. از شایسته ترین شیوه هایی که بتوان با یاری آن اعتماد یوزرها را جلب کرد، ارائه داده ها صحیح و موثر و کاربردی در قالب ساخت محتوای مخصوص میباشد.

تکثیر مطالب آموزشی خاص، راهکارها و در کل مطالب مخصوص به شخصی که مخاطبین خاصی در پی آن‌ها میباشند میتواند درین مسیر به شما یاری دهد. مثلا اعتنا به گرفتاری های شخصی و اجتماعی، مطالب و سؤالاتی که در ذهن یوزرها وجود دارااست و اعتنا به ترندهای مطرح روز از یک طرف، و ساخت یک محتوای واضح برای ارزیابی این مسائل از طرف دیگر میتواند مستقیماً به ارتقا قیمت شما و برندتان یاری دهد.

در طرف مقابل وبسایت های بسیار متعددی می‌باشند که هیچ ایده ای درباره ی چنین مورد ای نداشته و فقطً درپی مالامال کردن تارنما خویش با محتوای متعدد می‌باشند. این وبسایت ها که اکثر اوقات کارگاه محتوا نیز نامیده می شوند در مقطع مقطع کوتاهی با افت دیده گیری رو‌به‌رو می شوند. به این دلیل‌که هدفی در ساخت و ساز محتوای آنها چشم نمی شود و طولی نمی‌انجامد که یوزرها و مخاطبین آنها از مدل کلیشه ای و بی‌نام‌و‌نشان این نوع وبسایت‌ ها خسته میشوند. یوزرها دنبال جایی می‌باشند که بتوانند به آن اعتماد نمایند. در شرایطی که چنین تارنما هایی کار کشته نیستند تا اعتماد یوزرها را جلب نمایند، پس شما این عمل را بکنید.

به خیال بسپارید که اعتماد تخت‌گاز به اعتبار شما تبدیل گردیده و اعتبار شما استدلال محکمی‌ برای ارتقاء سود وری از اسم برندتان خواهد بود.


- ارتقاء غیرمستیم نرخ تبدیل مخاطب به مشتری
فرض نمایید بخشی از محتوای وب سایت شما در جایی که کسی با اسم مارک شما آشنا وجود ندارد منتشر گردیده و به اشتراک گذارده گردیده باشد. در شرایطی‌که این محتوا کیفیت مایحتاج و قیمت کافی را به یوزرها انتقال داده باشد، اقبال اینکه آن یوزرها برای کسب داده ها بیشتر از جایی که‌این محتوا را ساخت‌و‌ساز نموده است سراغ شما‌را بگیرند به مراتب بیشتر میشود. چنین فرایند ای در غایت به بازخوردهای بیشتر یوزرها و تبدیل شدن یوزرها به مشتریان سبب می‌گردد. ولی نکته ای که شما‌را چهت نیل به چنین چیزی امداد می‌نماید، ارائه محتوای هدفمند برای مخاطبین هدفمند هست. هرچه این فرایند بیشتر و بهتر شکل بگیرد، مسافت میان مخاطبین با تولید ها و خدمت های شما کمتر می‌گردد و همین مورد به ارتقا دیده گیر فروش شما امداد خواهد کرد.

 

- جذب دیگر بازاریابان آنلاین
بازاریابی محتوا شالوده و مبنا فعال سازی کل کمپین های بازاریابی اینترنتی میباشد. با ایجاد و تکثیر محتوا، می توانید بازاریاب های دیگری را به کسب و عمل خویش جذب کرده و موقعیتی مطلوب برای ساخت‌و‌ساز همیاری های تیمی‌ مهیا فرمائید. از جمله شما میتوانید محتوای ایجاد گردیده خویش را با همیاری صفحه های مجازی در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا این که با همیاری با اشخاص کارشناس در سطح اینترنت، از همین طرز مال یا این که خدمت خویش را به صورت خیلی بزرگ تری در معرض روءیت کرد مردم قرار دهید. صدها و هزاران گروه آنلاین در هر مکان وب وجود دارا هستند که میتوانند همیاری های مفیدی برای شما رقم بزنند. درین مسیر ایجاد محتوا قادر است حکم پل ارتباطی را داشته و قضیه مهم همیاری شما با این مجموعه ها باشد. بدیهیست که یک ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی و هدفمند در کنار همیاری با مجموعه های کارشناس برای توسعه و گسترش این محتوا سود ای شگفت انگیز برای کسب و عمل شما رقم خواهد زد.

تبلیغات معمولی با کلمات کلیدی طولانی


تبلیغات عادی با لغات کلیدی طولانی

در حالتی که لغت ها کلیدی مصرف شده در ادگروپ شما از نوع کلمه ها طولانی یا این سئو سایت که Long-tail باشند احتمالا نباید شانستان را برای به کار گیری از کلمه ها کلیدی Dynamic آزمون فرمایید. هنگامی کلمه و واژه کلیدی یا این که متن تبلیغ شما در تبلیغی که در گوگل ادز می نویسید جا نشود به مکان واژه و کلمه و متن اساسی، متن جایگزین تان نشان داده می شود. در‌این حالت دیگر قابلیت و امکان استعمال از لغات Dynamic نیست و متن تبلیغات شما به طور معمولی نمایش داده میشود.


اشباع واژه کلیدی Dynamic

با اینکه اکثر تبلیغ کنندگان از عبارات کلیدی Dynamic صرفا در تیتر تبلیغشان استعمال می نمایند گوگل به خودش اذن میدهد که از آن در متن تبلیغ هم به کار گیری نماید. این فعالیت برای ساخت و ساز یک تبلیغ دارای انسجام خیس انجام می‌گردد و غرض از آن این میباشد که پیام تبلیغ بهتر به مخاطب گفته خواهد شد البته منجر می‌شود که واژه و کلمه کلیدی بیشتراز حد در تبلیغ اکران داده خواهد شد. این حادثه بسیار خطرناک میباشد چون در هر لهجه خطاها خاصی از دید تکراری بودن لغات و نگارش جملات ساخت و ساز می نماید.



به کارگیری از لغت ها کلیدی Dynamic: زشت

در بعضا مواقع اشتباهاتی که در هنگام استعمال از کلمه ها کلیدی Dynamic صورت میدهند میتوانند بسیار زشت و آبرو بر باشند. با هم برخی از این اتفاقات رودربایستی آور را آنالیز می‌کنیم.


تایپ کردن کد خطا

متاسفانه بعضا از تبلیغ کنندگان این غلط املایی را مرتکب می گردند.

برای اینکه امر لغات Dynamic به صدق فعالیت نماید شما می بایست مسلما از فرمول {متن جایگزین :Keyword} به کار گیری نمایید. در نمونه بالا، تبلیغ کننده به مکان واژه و کلمه Keyword از مخفف DKI استعمال کرده و گوگل این را متوجه نشده میباشد. ولی نگران نباشید! به محضی که شما نماد } را در نصیب headline تبلیغات متنی تایپ نمایید، گوگل ادز کادری را گشوده می نماید که در آن بایستی Keyword insertion را گزینش و متن آیتم نظرتان را وارد فرمائید. از سایر اشتباهات نگارش کد، می شود به استعمال از [ ] به مکان { } اشاره نمود.


نشان دادن عبارات دارنده خطا املایی

هیچ ایرادی ندارد که کسی روی کلمه ها کلیدی با خطا املایی سپرده گذاری نماید. در واقع ما بعضی وقتها تبلیغ کنندگان را تشویق می‌کنیم که از قصد این فعالیت را انجام دهند چون هم رقابت کمتری در آن‌ها وجود داراست و هم ارزان خیس می‌باشند. ولی بایستی حواستان باشد که ابدا در ادگروپی که از لغات کلیدی Dynamic در آن مستعمل این استراتژی را به عمل نگیرید. چون این اشتباه های املایی در متن تبلیغ شما هم اکران داده میشوند.

این رخداد در اولی نگاه برای استفاده کننده خیلی حادثه بدی میباشد و ممکن میباشد اورا از کلیک روی تبلیغ شما به کلی پشیمان نماید.


نقض ضوابط گوگل درباره با نماد تجاری

گوگل تصمیماتی تماما عادلانه را برای به کار گیری از آرم های تجاری تحت عنوان واژه کلیدی در حیث گرفته میباشد. البته اذن نمی دهد که در تیتر تبلیغتان از این آرم های تجاری به کارگیری فرمایید. این برای عده ای که با لغات کلیدی Dynamic قصد سپرده گذاری روی لغات کلیدی مرتبط با رقبایشان را دارا هستند دردسر بزرگی میباشد.

برای این که بدین اختلال بر نخورید، از لغت ها اصلی مرتبط با رقبایتان در ادگروپ های غیروابسته استعمال فرمایید و اصلا از لغات کلیدی Dynamic در آن ها به کار گیری نکنید.


نکاتی اصلی برای استعمال از لغات کلیدی Dynamic


بسیار خب! هم اکنون که با مزایا و معایب به کارگیری از لغات کلیدی Dynamic آشنا شدید بهتر میباشد یک سری نکته قابل توجه را در رابطه آنان بدانید تا بتوانید از آنان به طور درست به کارگیری فرمایید:

برای اطمینان از اینکه گوگل به شیوه درست از واژه و کلمه کلیدی تان به کارگیری می نماید از فرمت ذیل استعمال نمایید.


{متن جایگزین :Keyword}

همینطور چنانچه در ادگروپ یک‌سری کلمه و واژه کلیدی طولانی یا این که Long-tail دارید متن جایگزینتان را هوشمندانه گزینش فرمایید. متن جایگزین مطلقا بایستی به ادگروپ شما مربوط باشد تا بتواند اعتنا استفاده کننده را به خودش جلب نماید. توصیه می‌کنیم نوشته‌ی‌علمی های راتین در رابطه تهیه ادگروپ ها و گزینش Long-tail را مسلما مطالعه نمائید.


چه‌طور از لغات کلیدی طولانی برای جذب مشتری استعمال می‌کنیم؟


چه طور ادگروپ های با صرفه در گوگل ادز بسازیم؟


البته مهم‌ترین نکته این میباشد که ملاحظه کنید این نوع تبلیغ به درد شما می‌خورد یا این که خیر؟ شایسته ترین روش برای تشخیص این قضیه مشاهده تلاش تبلیغتان میباشد. ما مدام توصیه میکنیم که: